Пређи на главни садржај

Proizvodi koji su me razočarali #5



Došlo je vreme za još jedan post ove vrste.
Biće kratak,nemam puno proizvoda,samo ova tri (za sada).




Avon Magix prime and set spray

Evo sastava


Ne znam kako misle da ovo bude prajmer za lice,ali stvarno ne razumem?
Samo jednom sam ga naprskala na lice i to kao fiksator i krenula do grada,a onda kroz par minuta šok!
Lice je počelo da me zateže,kako nikada nije,užasan osećaj,a još nisam kod kuće.
Posle toga ga više nikada nisam naprskala na lice.
Stoji,pa po nekad prsnem četkicu da pojačam senku.

Sastav vidite,posle vode prva dva sastojka su najjače koncentrovana,a vidite koji su.
Mana kada poručujete kataloški - ne vidite sastav.


Swiss Panthenol premium



Dobila sam ovaj pantenol i kako su ga hvalili baš sam se obradovala,jer mi je posle porođaja trebalo nešto što mogu brzo i lako da nanesem i tako krenem ja da se prskam.

Nešto mi se učinilo,ali zanemarim,jer to je pantenol,kako može da ne neguje kožu,sastav nisam bila pročitala.
Prskam se sledeći put i tada shvatim da me posle pantenola koža neprijatno zateže,pogledam sastav i vidim omraženi fenoksietanol (ako sam dobro napisala) na trećem mestu.

Svojevremeno sam se raspitivala kod hemičara i tako naučila da su sastojci napisani na vrhu u najvećoj količini dok su oni od pola na dole zanemarljivi.
Rečeno mi je i da izbegavam kozmetiku koja ima fenoksietanol,naročito pri vrhu.

I da se ne razumete u sastojke (kao ja) opet bi vam koža pokazala da li je proizvod dobar,ili ne.


Wet brush Flex dry profesional


Proizvod koji me je najviše razočarao je ova četka.

Volim Wet brush četke, tako sam i ovu zavolela na prvo češljanje koliko je lako češljala (više o četki pročitajte ovde ) a onda je počela malo da čupa.

Za svega 5 meseci je izgubila skoro sve vrhove sa iglica i time oštećuje kosu,kači,čupa...ova mi je propala najbrže od svih Wet brush četki,a htela sam da je stavim u post sa favoritima. :(

I sada ne znam koju četku da kupim?
Da češlja dobro kao Wet brush,ali da joj kuglice na iglicama duže traju.
Preporučite mi.



Da li ste probali nešto od ovih proizvoda?
Koji proizvodi su vas razočarali?






vaša Ema

Коментари

  1. Nisam obratila paznju da mogu ovde da postavim komentar. Zelenu stillovu cetku imam par godina i ni jedan zubac ne fali,ova za lakse rascesljavanje mi je trenutno dobra jer mi je kosa kratka,a dete ima za sad malo kose,ne znam koliko bi bila dobra za gustu dugu kosu. A drvena ne najbolja za rasporedjivanje prirodnih ulja iz kose po vlasi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije problem. :)
      Mojoj ćerki i meni treba neka da lako raščešlja,ali mi imamo dosta kose (naročito ona) i duge.Raspitaću se još malo.
      Hvala na preporuci. :)

      Избриши
  2. Macadamia cetka za kosu. Sa duplim vlaknima. Oko 2250din. Savrsenstvo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci,nisam probala.
      Cena joj je malo brrr. :D
      Da li se isplati?Da li joj ispadaju kuglice sa vrhova?

      Избриши
  3. Kako ja vidim, ovo je sasvim obicna cetka, ali sa otvorenom pozadinom. U cemu je njena tajna?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U tekstu je ostavljen link do posta sa četkom,slobodno pogledajte.

      Избриши
    2. Hvala, jesam, ali nisam shvatila sta je posebno. Meni, npr. vise odgovaraju cetke s metalnim iglicama na gumenoj podlozi, zbog elektriciteta. Kosa mi je takodje gusta.

      Избриши
    3. Danas sam upravo kupila Swiss Panthenol premium gel, odusevljena, ali se i ja pitam sta li je unutra... Jeste li koristili dalje?

      Избриши
  4. Mala pomoc
    https://www.vakcine.org/fenoksietanol

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.