Пређи на главни садржај

Elizavecca Witch Piggy Hell-pore Galactomyces Pure ample



Tokom leta sam vam pisala o prvim k-beauty proizvodima koje sam probala,a to su Elizavecca proizvodi.
Već sam vam pisala o maskama za lice ovde ,kao i o fantastčnom tretmanu za kosu ovde ,a sada vam pišem o poslednjem proizvodu iz paketića :

During the summer, I wrote to you about the first k-beauty products I tried, which are Elizavecca products.
I already wrote you about face masks here, as well as about the fantastic hair treatment here, and now I am writing to you about the last product from the package:

Elizavecca Witch Piggy Hell-pore Galactomyces Pure ample


Ovo je dosta hvaljen proizvod među blogerkama/blogerima ,ali mene nije oborio s nogu.
Ne ,proizvod nije loš,ali sam izgleda pod utiskom tuđih recenzija očekivala neko čudo.

U pitanju je blaži serum,ampula,bez boje i mirisa.
Toliko je blaži da kada ga sipate mislite da ste stavili vodu na dlan.
Da,toliko je tečan i zato morate brzo da reagujete,da vam ne iscuri.

This is a fairly praiseworthy product among bloggers / bloggers, but it did not break me off my feet.
No, the product is not bad, but I was expecting a miracle under the impression of others' reviews.

It's a milder serum, ampoule, no color and odor.
It's so much softer that when you pour it, you think you put the water on your palm.
Yes, it's so flowing, so you have to react quickly so that it does not get you out.


Ova ampula će vam hidrirati,zategnuti kožu kao i vratiti joj mladalački sjaj.

Koristi se tako što na prethodno oćišćeno lice nanesete par kapi na lice i vrat i nežno pritisnete kako bi koža upila celu ampulu.
Postupak treba ponavljati ujutru i uveče tokom 4 nedelje i onda ćete videti rezultate.

Koža veoma brzo upije serum,za par sekundi (ili je to samo moja) i nakon toga već možete da nanesete kremu.

Elizavecca Witch Piggy Hell-pore Galactomyces Pure ample
All skin type / Volume 50 ml /1.69 fl.oz
URL>>>
Elizavecca Witch Piggy Hell-pore Galactomyces Pure ample designed to boost hydration and firmness for visible radiantly skin.
- Dullness and uneven texture
- Loss of firmness and elasticity

★ How to used
Available in the morning and evening
Nuruk fermented yeast extract similar to skin cells Helps skin moisturize and form elastic coatings.
4-week, basic care ample for skin to be completed one day a day
*1step - Apply on clean skin before
*2step - Use several drops and smooth in gently all over face and neck.
*3step - Gently press the face and neck to thoroughly soak the whole ample into the skin.


Na žalost ne piše na engleskom,to bih još umela da pročitam.

Unfortunately not written in English, it would still know how to read.


Što se mene lično tiče,nisam bila disciplinovana i nisam redovno koristila serum tokom 4 nedelje,zato sam vreme testiranja maksimalno produžila.
Hidrataciju ćete primetiti vrlo brzo,ako ne i odmah (to zavisi od tipa i stanja vaše kože),sa zatezanjem i sjajem nisam ni ranije imala problema tako da o tome ne mogu mnogo da vam pišem.

As far as I'm concerned, I was not disciplined and I did not regularly use serum for 4 weeks, so the time of testing was maximally prolonged.
You will notice the hydration very quickly, if not immediately (it depends on the type and condition of your skin), with tension and glow I have never had problems before, so I can not write much about it.


Da li ste probale/i Elizavecca kozmetiku i ovaj serum?
Napišite mi u kometarima vaša iskustva.

Have you tried Elizavecca cosmetics and this serum?
Write me in your comets your experience.



vaša Ema

Коментари

  1. Volim njihovu kozmetiku. Imaju jako kvalitetne maske i serume. Ovaj serum nisam probala ali imam za hidrataciju i odlican je. :) posto imam problem sa porama, ovo moram da probam <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kozmetika je jako kvalitetna,a cene su pristupačne,jedino treba imati strpljenja i nerava za našu carinu.
      Probaj,ali budi redovna,pa javi rezultate. :*

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.