Пређи на главни садржај

FashionMia dresses



Da li ste čule/i za sajt FashionMia ?
I ja sam skoro čula za njega i mnogo mi je drago da mogu da vam predstavim sajt sa odličnom ponudom i povoljnim cenama.
Iskoristite i dodatne popuste,još uvek traje black friday,a bliže se i praznici.

Pa da počnemo sa cute shift dresses .
Ponuda je odlična,a popusti se kreću od 10 - 75% .

Evo par haljinica:

klik
Mnogo mi se sviđa ovaj tip haljinica i pravo je vreme se nose.
Uz čizme preko kolena izgledaju odlično.

Naravno ovu haljinu možete nositi i uz tople UGG čizme,pa čak i sa grejačima...mogućnosti je dosta samo se prepustite mašti.
Možete i boju da birate,ima ih čak 11 .
Ono što je mene oduševilo je veličina,ima je u veličini od s do 4xl. :)

Nastavljamo u istom casual fazonu.

klik

E ovu bih mogla da nosim,dovoljno je dugačka.
Deluje prijatno za nošenje,a model je pogodan za mame i sve aktivnosti koje imaju da obave,pa i za posao (doduše zavisi od radnog mesta).
Ova haljina je trenutno na popustu od 55% i možete je naći u 3 nijanse i veličinama od m- 5xl .
Kliknite na link za više detalja.

A sada skok sa udobnih haljina u nesvakidašnje long evening dresses .

Ovde je izbor jako težak.

klik


Elegancija na delu.
Prava damska haljina,veoma lepa.
Možete je naći u 7 boja i 6 veličina,tj. od s-3xl .

Ili možda :

klik



Evo još jednog primera kako haljina ne mora da bude kratka,ili visoko sečena da bi bila lepa.
Crvena boja je sama po sebi upadljiva,mašna na struku dodatno ističe figuru,dok haljina opušteno pada niz telo.


klik
Tako nežna,tako romantična haljina!
Nežno roza boja i lepršava haljina sa V izrezom,baš bih volela da je probam.
Lepršavi donji deo haljine će vam dati slobodu pokreta u koliko se nađete u sred nekog valcera. :) 
Ova haljina postoji samo u ovoj boji,ali meni ne smeta jer me je baš takva očarala.
Jedino bi broj mogao da bude problem jer je najveći xl .

Pre kupovine pogledajte mere haljine koje pišu na sajtu,ako ne znate svoje mere premerite se i uporedite.
Možda ipak ne bi bilo loše da uzmete haljinu za broj veću od onog koji nosite,jer se dešava da su veličine manje.


Da li ste ikada poručivale elegantnu,ili bilo koju haljinu?



vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.