Пређи на главни садржај

Elizavecca milky piggy collagen Ceramide coating proteins treatment



Pre nekog vremena sam vam predstavila prve k-beauty proizvode koje sam probala o njima možete čitati ovde .
Danas vam predstavljam Elizavecca proizvod koji me je oduševio.

Some time ago I present to you the first K-beauty products I tried,about them you can read here .
Today I present to you the Elizavecca product that thriled me

Collagen Ceramide Coating Protein Tretment
CER-100



Korejci ulažu puno u negu,ali i u pakovanje proizvoda,pogleajte samo ovu kutiju.
Da li da naglasim da mi se posebno sviđa riđa kosa? :D
Eto i pakovanje je kao za mene pravljeno.

Koreans invest a lot in care, but also in the packaging of the product, just look at this box.
Do I need emphasize that I especially like red hair? : D
The packaging is made for me.




Dakle,privuče vas preslatko pakovanje i poručite proizvod,a kada ga probate...ali prvo opis proizvoda. :)

Brza i zgodna nega kose kod kuće.
Maska je namenjena oštećenoj kosi.
Kombinuje hidrataciju i duboko obnavljanje kako bi se obnovilo zdravlje i lepota oslabljene i oštećene kose.

Kako se koristi:
- nakon pranja,kosu osušite peškirom i nanesite masku na ceo oštećen deo nežno masirajući kosu,ostavite 5- 20 minuta,zatim isperite kosu.


Elizavecca milky piggy collagen Ceramide coating proteins treatment
★ Product Description
Word of mouth, Home hair pack! Elizavecca CER - 100 Series.
Korean online-store sales with a high resale rates to customers buing items.
Including Ceramide 3,  collagen ingredients just five minutes with setting brimming with purity of your hair!
Quick and convenient in-home care possible hair product.
Recommend! Damage-hair of Intense heat or in the sun.
A rich, deep repairing treatment mask for damaged, over-processed hair of all textures.
A highly-moisturizing hair mask for improved manageability and curl elasticity.
A deep conditioning mask that combines intense hydration and deep-down repair to restore
the original health and beauty of  weakened and damaged hair.

★ How to use it
1. After washing shampoo and dry hair, apply Elizavecca milky piggy collagen Ceramide coating
proteins treatment to yourhair.  gently hair massage for 5 minutes.
2. Then washing your hair 



A sada moji utisci.
Prvo korišćenje me je bukvalno oborilo s nogu!

Posle porođaja celo telo je iscrpljeno,a hormoni luduju i to se vidi i na koži i na kosi zato mi je potrebna dodatna nega.
Posle samo 10 minuta moja kosa je bila mekša,nežnija,sjajnija,lako se raščešljavala pa čak i manje nakostrešena (čupava,ili kako već da je nazovem).
To je sve od jedne upotrebe i efekat je trajao do sledećeg pranja.

Sledeći put nisam imala dovoljno vremena,tako da sam masku držala samo 5 minuta.
Ne mogu da kažem da je efekat izostao,ali je bio dosta ublažen zato sam rešila da kada je koristim  držim što duže.

Maska ima prijatan miris,nekako parfemski,ali blag ne guši,čak bih volela da se oseća više i duže.

Jedina mana proizvoda je količina - 100ml je malo za masku za kosu,naročito kada je tako dobra pa je stalno koristite.

And now my impressions.

The first use of me literally knocked off my leg!

After childbirth, the entire body is exhausted, and the hormones are crazy and this can be seen on the skin and on the hair, so I need extra care.

After only 10 minutes, my hair was softer, gentler, shiny, easy to shave and even less scratched (rusty, or as I already called her).
It was all from one use and the effect lasted until the next wash.

The next time I did not have enough time, so I only held the mask for 5 minutes.
I can not say that the effect is out of place, but it was quite softer, so I decided that when I use it, I keep it as long as possible.

The mask has a pleasant smell, somehow perfumery, but it does gently melt, I would even like to feel more and more.
The only drawback of the product is the amount - 100ml is a little for the hair mask, especially when it's so good and it's constantly used.

I am very pleased with the products of Elizabeth and I hope that I will try some more, new, such good and quality.

Have you used some Elizavecca products?


Jako sam zadovoljna Elizavecca proizvodima i nadam se da ću probati još neke,nove,ovako dobre i kvalitetne.

Da li ste vi koristili neke Elizavecca proizvode?



  • vaša Ema

Коментари

  1. Baš treba da testiram Elizavecca proizvode među kojima se nalazi i ovaj i jedva čekam da ga isprobam. Nadam se da će biti fenomenalan kao što je tebi. Divan post! :)
    PS: Ukoliko želiš međusobno da se pratimo javi mi se na blogu. <3

    jasminadimitri.blogspot.rs | youtube.com/jasminadix

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada.
      Što se praćenja tiče ,ako želiš zaprati me nema potrebe da ti se javljam na blogu.
      Pozdrav

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.