Пређи на главни садржај

Nega Estar kozmetikom



Nekim proizvodima je potrebno malo više vremena da vidite njihovu pravu vrednost,srećom vredi ga utrošiti.
Pre nekog vremena na moju adresu je stigao paketić sa Estar proizvodima.
Ovo je moj prvi susret sa njima i drago mi je što mogu da podržim domaću kozmetiku.


U prvi mah nisam bila baš oduševljena,ali dobro je da sam nastavila da testiram,jer kao što sam napisala napočetku posta,nekim proizvodima je potrebno malo više vremena da pokažu svoju vrednost.

ALL AROUND EYE CREAm


Ovu kremu ogromnu kremu od 50 ml sam ponela i na putovanje.
Pored nege očne regije koristila sam je kao noćnu kremu,za celo lice.
Baš mi je odgovarala,nije mi mastila lice (kao kod kuće) niti izazvala bubuljice.

Kada sam je prvi put probala za celo lice bila mi je masna,tj.nakon mazanja ovom kremom lice mi je ujutru bilo izuzetno masno,više nego inače.
Da li je do promene klime,ili hormona uglavnom na odmoru mi je odgovarala,a nastavila sam i dalje da je koristim kao noćnu negu i baš mi lepo nahrani lice.

Nemam problem naduvenih podočnjaka,ali prve (druge) borice su tu.
Jako malo kreme vam je potrebno za ceo podočnjak,lako se razmazuje,deluje masno,ali je koža lepo upija.

Dajte sebi par minuta kako bi je koža skroz upila pre nanošenja šminke i videćete efekat kreme,koža je sjajnija,skoro svetlucava (ili to tako meni deluje),pa deluje malo i kao optička varka i borice se manje vide. ;)

Evo i sastava


Na sajtu je krema opisana ovako:
Krema za negu zone oko očiju. Utiče na mekoću, sjaj i teksturu očne zone. Smanjuje podočnjake i nadustost. Mešavina hijalurona utiče na vidno smanjivanje sitnih bora. Može se nanositi i na celo lice, a naročito se preporučuje u nezi osetljive i mešovite kože. Odlično se kombinuje sa facial drops serumom za dubinsku hidrataciju. Nanosi se u maloj količini po donjoj ivici podočnjaka i sa strane oko. U slučaju nadutosti očne zone nakon buđenja, kremu držati u frižideru da bi se postigao i dodatni efekat hladnog obloga.

Najvažniji sastojci:
  • ulje avokada
  • ekstrakti kestena
  • ekstrakt kamilice
  • hijaluronska kiselina
  • kofein
  • ulje noćurka
  • ulje šafranike
  • ulje nevena
  • alantoin

Probala sam još jednu kremu.

HAND AND FOOT CREAM



Uvek sam u potrazi za dobrom kremom za stopala,koja će da reši moj problem suvih ispucalih peta.
Ovo je odlična krema za svakodnevnu negu,ali ne baš za negu ispucalih peta.
Tu će vam trebati pomoć čarapa za tretman stopala i mnogo strpljenja.
Super je što krema ne ostavlja masan sloj pa možete i u toku dana da je koristite.


Ovde lepo možete da pročitate sastojke.

Probala sam je i kao kremu za ruke,tu mi je više odgovarala, samo mi miris ne prija uvek.
Dopada mi se i ovo metalno pakovanje,dobijem želju da ga čuvam i smišljam dalju primenu. :D

Ovako na sajtu opisuju kremu:

Iako na prvi pogled deluje da su ta dva dela tela potpuno različita pokazalo se da je krema za omekšavanje stopala i hidrataciju veoma delotvorna i u nezi ruku i laktova. Krema se veoma dobro upija i ostavlja blago puderast trag na rukama i stopalima. Na taj način se izbegava neprijatna klizavost. Duboko hidrira i poboljšava površinski izgled kože popravljanjem sitnih bora, pukotina i povećavanjem elastičnosti. Dodatni efekat dobija se kombinovanjem sa pilinzima koji uklanjaju nežive delove.


Da li ste probale Estar kozmetiku?
Ako jeste,kakvo je vaše iskustvo?



vaša Ema

Коментари

  1. Super post! Odlicno si predstavila proizvod,sve detaljno,super! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala,ali citajuci tvoj post dobijam zelju da probam kremu za predeo oko ociju.Predivan post.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) volim njihovu kozmetiku, imaju stvarno kvalitetne proizvode <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post <3

    Zapratila sam te, nadam se da možeš uzvratiti <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/09/its-never-late-to-find-yourself.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.