Пређи на главни садржај

BestHairBuy sintetičke perike



Do sada vam nisam pisala o ovoj temi,iako je veoma prisutna- perike.

Mnogo žena,devojaka,a na žalost i dece nose perike,prosto su prisiljene na to.
Kada kažem prisiljene mislim na to da ih je bolest naterala,ali hajde da se pozabavimo i lepšom stranom-modom.
Danas su moderni razni stilovi i boje kose.
Ako želite da isprobate neki nov stil frizure i drugu boju kose,a niste baš sigurne da želite da se ošišate i ofarbate perika se nameće kao idealno rešenje.

Možete je menjati svakog dana,možete i svakog sata ako tako želite. :D

Until now, I have not written about this topic, although it is very present-wigs.

Many women, girls and, unfortunately, children wear wigs, are simply forced to do so.
When I say forced, I think that the disease has caused them, but let's deal with a more beautiful foreign-fashion.

Today there are modern styles and colors of hair.
If you want to try out a new style of hairstyle and a different hair color, and you are not sure that you want to scrub and decorate the wigs, it's an ideal solution.

You can change it every day, and you can watch every hour if you like. : D

Evo nekih predloga:

Synthetic Wigs


Mnogo mi se dopada ova frizura,ali moja kosa nikada neće tako poslušno ravno da stoji,zato je ovo za mene idealno rešenje.

I like this hairstyle very much, but my hair will never be so obedient exactly to stand, so this is an ideal solution for me.



Ako zanemarim mačeće brkove,ova perika prosto očarava.
If I ignore cats' mustache, this wig simply fascinates.


I naravno crvena. ;)
And of course red. ;)

Još mnogo modela možete naći na BestHairBuy Wigs i 360 Lace Wigs .
Hajmo sada malo da objasnimo (tj.šta na sajtu kažu).

You can find many more models on BestHairBuy Wigs and 360 Lace Wigs.
Let's just let's explain now.

WHAT IS SYNTHETIC WIGS?

With technological advances, synthetic hair has come a long way in recent years. In some cases it is difficult to tell the difference-the denier and texture are such that they feel almost like human hair. As a matter of fact, with some of the higher quality synthetic pieces, you would never know they were not natural human hair if you didn't have the human hair right next to it to compare! Wigs and hairpieces to last about 4-6 months-heat friendly synthetic hair 2- 3 months.

ABOUT SYNTHETIC WIGS

Synthetic wigs are perfect choice if you're looking for an affordable hairpiece, which can look as natural as real hair, and offers to save you time getting ready. You won't need to spend time styling your wig, as these already come styled and will remain that way with proper care. These hair pieces also came in many colors and styles for you to choose from.

BENEFITS OF SYNTHETIC WIGS

These hair pieces have is their affordable prices
Wearing these wigs is that they come pre-styled and don't need a lot of maintenance
The huge variety of styles and colors that are available for synthetic wigs.

SPECIAL FEATURE

  • They are virtually indistinguishable from human hair, except to the most practiced eye.
  • Synthetic wigs are easier to care for and lower priced.
  • Synthetic wigs has "memory" which means it maintains its wave or curl, texture and volume, requiring minimal upkeep.
  • Synthetic wigs, however, are not designed to accept a permanent wave or color change and can be permanently damaged by the use of curling irons, blow dryers or hot rollers.

Mene je ovo baš zainteresovalo i nameravam da nabavim barem jednu,pa da tako promenim boju kose.
A vi? 
Da li nosite perike ,ili planirate ? 

I'm really interested in this and I intend to get at least one, so to change the color of my hair.

And you?
Do you wear wigs, or do you plan?



Ema 

Коментари

  1. Samo da znas da te pratim i uzivam u tvojim postovima i opisima u njima i kada ne ostavim komentar.Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29. јул 2020. 05:04

    I loved this one so much plus it was helpful, gonna give this one a try too! Last time I went to the party i tried Human Hair Wigs as they are said to look pretty natural and they did! You should give them a try too!

    ОдговориИзбриши
  3. Superb Blog!
    Thanks for sharing!
    As a Hairstylists I always love getting Gifts related to hair. My fav Hair Texture is braiding hair as they are easy to style you know. you can go a lot with braiding hair!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. јул 2021. 09:52

    In case you're hoping to add something to your Hair Cutting Style however you don't need a significant trim, Long Layered Hair can be a brisk, simple change that is stylish and popular. Layers work on all hair types, styles, and lengths, including short, medium and long haircuts for girls .. By trimming layers into your hair, you can add volume, surface, and stream. Moreover, Long Layered Hairstyles are additionally incredible at face-outlining, permitting you to feature your number one facial highlights while limiting others. To help motivate your next trim and style at the salon, we've accumulated the best layered hair styles for ladies to get at this moment. Regardless of whether you have thick, straight, meager, wavy or wavy hair, these various kinds of Long Layered Hair will change your look.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.