Пређи на главни садржај

Zaful fringe bikini Summer 2017 Promotion



Da li ste videle novu Zaful fringe bikini Summer 2017 Promotion  ? :) 

U skladu sa nadolazećom sezonom kupaći kostimi su u prvom planu.
Naravno i ja sam izabrala jedan,a uz njega i haljinicu i nešto za svaki dan.
Wishlistu ste čitale ovde ,a evo i sličica uživo.
Moram da kažem da je ovaj paket stigao najbrže,za samo 8 dana!
Prosto neverovatno,ali eto može da se desi. :)

Odpakivanje


Ovaj paket je po svemu retkost-stigao je brzo i još su svi proizvodi tu,u jednom paketu (pošto obično šalju u više paketa).




Casual Floral A-Line Dress - Green




Haljinu namerno stavljam u dve slike,tj.moju i sa sajta (koja nije najčistija kada se uveća) da bi ste same videle razliku-dužina,prekratka je!

Ovo je veličina xl i što se toga tiče prilično je komotna,čak sam mogla i manju da uzmem,ali dužina se jasno vidi da nije kao na sajtu. I baš to pretvara haljinu u tuniku.
Nije dovoljno dugačka da bi bila haljina,a predugačka je za tuniku,tako da nisam sigurna da li ću je i sa čim uklopiti.
Šteta,bila bi divna haljinica za po gradu.

Što se materijala tiče rekla bih da je lan i prilično kvalitetan,prijatan za nošenje,hladi.
Nisam još stigla da je operem pa nisam sigurna kako će se ponašati,ali preporuka je da se takvi materijali uvek prvo potope u hladnu vodu i tako operu prvi put da se ne bi skupilo.

Ako ima trudnica među vama koje čitate,moja topla preporuka,bila bi divna trudnička tunika. :)

Drugi proizvod je kupaći

Strappy Lace-Up One-Piece Swimwear - Black



Ovog puta jednodelni,prilično lep i čvrst,deluje kvalitetno,ali... opet ali-kratak!

Ne znam da li je do broja (većeg nije bilo),ili je šiven za drugačiju građu,ali meni je kratak u trupu,da tako kažem.
Navučem ga,nije mi tesan, ima dugačke brtele,ali mi fali materijala u dužini.
Tako da od ovog kupaćeg neće biti ništa,bar za mene,a i onaj prošli mi ne odgovara pa u sledećoj listi želja očekujte novi kupaći-treća sreća. :D

I poslednji proizvod

Heathered Cotton Blend Bra - Light Grey



Ovaj brushalter sam izabrala kao verziju za svaki dan i bila skeptična (kao i uvek) zbog veličine.
Ovo je 90B,a ja najčešće nosim 95C zavisi od modela.

Kao što vidite u mojim postovima,nije mi lako da potrefim veličinu kada poručujem preko sajtova,naročito što pre ovih saradnji nikada nisam kupovala,a da ne probam.
Ovde i to što se premerim ne znači mnogo,jer se njima desi da promaše mere koje su napisali i tako uvek idem na rizik pa kako ispade,ali ovog puta...

Oduševila sam se!

Ovaj brushalter je baš kakav sam mislila da će biti i želela!
I drago mi je da sam ga ovako na "slepo" ubola,s tim da ovo nisu B korpe već C da znate vi kojima trebaju B.
Brushalter je ceo pamučan,možda malo mešan,ali ipak pamuk,mekan,nežan za kožu (pogotovo tu osetljivu).Korpe su postavljene tankim sunđerom,ali baš tankim,taman kakav treba da bude.

Možda neko i voli velike sunđere,ali kada uđem u butik i vidim sve brushaltere i kupaće toliko postavljene da jedva ima mesta i za šibicu,pitam se gde su modeli za nas kojima ne treba punjenje?
E onda mi donese onaj kao što su babe nosile ( i još uvek nose). 
Zato sam se toliko oduševila ovim brushalterom.

Odogavara mi veličina 90B,nije mi tesan,čak su mi korpe za nijansicu veće.
Nadam se samo da mi žice neće smetati,a to ću vam javiti kada ga budem nosila.
Oprala sam ga ručno i u hladnoj vodi (kao što perem sve novo),toliko za sada mogu da vam kažem.

Uglavnom ova porudžbina nije skroz promašaj,ovaj brushalter je izvukao stvar. :)

Ako ste se razmišljale da li da ga kupite dileme više nema-kupujte odmah! 
I iskoristite poklon kupon  ZafulChen  da bi ste dobile popust. ;) 


Ako se neko pita čemu služe ovi postovi i wishliste,eto čemu služe-da vam pokažem kako šta u prirodi izgleda (a kako na njihovom sajtu) da vam ukažem na prednosti i mane proizvoda,preporučim i ako mogu obezbedim popust. :D 
Takođe ove saradnje često obezbeđuju i poklone za vas zato ne budite lenje kada je kliktanje na linkove u pitanju,iako vam ja to nikada ne tražim.

Kinezi su zauzeli sve,svuda ih ima pa zašto ne bi smo spojile lepo i korisno? 
Od mene ćete uvek dobiti iskrene recenzije u to ne sumnjajte. 

Zato uživajte u postovima i pratite Eminu svaštaru jer vam spremam iznenađenje. ;) 




vaša Ema

Коментари

  1. Haljinica na njihovom sajtu izgleda prelepo ali kad vidim sta ti je stiglo :0 totalno razocarenje :( Ostalo je OK

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,na sajtu izgleda lepo,zato sam i postavila ove slike da uporedite same.
      Kupaći nije ok,sem na prvi pogled,jer ne mogu da ga nosim (piše u postu zašto),ali to je rizik kada kupuješ preko sajta. ;)

      Избриши
  2. Dobro da nisam haljinu naručila jer ispada da je to majica :/
    kupaći mi se sviđa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prekratka za haljinu,još kada podigneš ruke ne daj bože da je nosiš kao haljinu-sve se vidi,a predugačka za tuniku.
      Još ja uzela veću da budem sigurnija,kad eto bolje da sam manju i to dva broja,ali to je kupovina preko sajta.
      I tome služe ovi postovi,da vam preporučim i pokažem pravo stanje stvari.
      Kupaći nikako nije za moju građu,tako kratkog ne mogu uopšte da ga nosim pa džaba što je lep,on je najveći promašaj.

      Избриши
  3. Šteta... mada ja bih je nosila kao tunikicu , sto da ne :) stavis neki kajsic i malko je podignes tu,automatski je i skratis na duzinu tunikice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,tako sam i mislila da pokušam,samo što sam uzela dva broja veću,a ne volim da su mi stvari kao džak da sam obukla.
      Probaću,pa ako ništa moja mama voli šljampavo da nosi. :)

      Избриши
  4. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing purchase! I like the dress and the swimsuit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Uporedi parfem + iznenađenje

Do sada vam nisam pisala ovakve postove,verovatno zato što sam više za uživanje u mirisu parfema nego za njihovo objašnjavanje. :) Neću vam ni sada objašnjavati note,već sam htela da podelim sa vama kopije/uporedive mirise koje sam pronašla. Ukoliko volite različite parfeme onda je možda bolja ideja da kupite kopije ,svakako je isplativije dati npr.1000 din. nego 6000. Ovaj primer dajem jer sam u Avonovim katalozima pronašla par kopija-uporedivih toaletnih voda. Cene variraju od kataloga do kataloga,a često su i dosta snižene pa za nekih 600 dinara možete da pronađete svoju mirisnu notu (cene su okvirne). Evo jednog primera : -original  J'adore Christian Dior ( parfem ) - uporediva toaletna voda Celebre Avon Ne znam šta se desilo sa poklopcem od J'adore parfema,šteta što ga nema jer on upotpunjuje izgled bočice.