петак, 12. мај 2017.

Rosegal Beach Clothes



Nova saradnja sa Rosegal sajtom, a kako se mojoj mami mnogo svideo sat evo nove wishliste :)

Rosegal promoviše haljine Corean dress  i  beach clothes gde pored haljina možete naći torbe za plažu,sandale...

Šta se našlo da mojoj listi želja?

Nešto za mamu ☺
Mama ako čitaš to niiijee tvoj poklon za rođendan. :D

New Butterfly Design Round 3d Home Decor Mirror Wall Clock - Silver


http://www.rosegal.com/decorative-crafts/new-butterfly-design-round-3d-816294.html?lkid=149131


A evo šta sam izabrala za sebe

High Waist Stretchy Cigarette Pants - Black


http://www.rosegal.com/pants/high-waist-stretchy-pencil-pants-729027.html?lkid=149131


Charming Bird Print Chiffon Loose-Fitting Women's Blouse - White



Sada kao i uvek ide najteži deo posla-čekanje.
U najboljem slučaju stićiće za 10 dana,najčešće za 15,nekada 20,a poslednji paket je putovao čak 29 dana. Tako da garancije nema (samo tracking kod :D ) i treba se naoružati strpljenjem.
Strpljenje mi nije jača strana,naročito kada čekam da vidim da li mi veličina odgovara.

Čim stigne javljam da li sam konačno potrefila veličinu. :D



vaša Ema

2 коментара:

  1. Moram priznati da se i meni dopada ovaj sat. Hlačice su, takođe, divne. Posebno što su crne :D (obožavam tu boju). Želim ti brzu isporuku sa što manje čekanja :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dany :)
      A što se sata tiče nije skup,skupljaj poene na sajtu i prati kupone za popust kod mene i eto tebi sata. :D

      Избриши