Пређи на главни садржај

Dresslily dresses summer 2017 Promotion


Stigao je Dresslily paket i opet poštarina,kako su zaređali (a čekam još jedan paket)neki od sledećih postova biće blog sale. :)

Dresslily promoviše letnje haljine Dresslily dresses summer 2017 promotion .
Šta sam ja izabrala čitale ste u listi želja ovde ,a sada da vidite kako to izgleda uživo.


Ovog puta nisam izabrala haljinu,ali hoću sledeći put. ;)

Prva proizvod na listi su bile ove sandale

Stylish Ankle-Wrap and Platform Design Women's Sandals



Obožavam platforme,lepo izgledaju, praktične su,lako se uklapaju,a možete da pešačite u njima.
Ove su mi posebno lepe,a tek što su lagane,ne osećaju se na nogama.


Ovo je bila ljubav na prvi pogled.
Odavno ja njih merkam i čekam i konačno su moje,ali...
Izgleda da će svaki post da ima ali... i ovo ne mogu da prežalim,pogledajte slike ispod.


Prelepe zar ne?
A kada se malo bolje pogleda-vire prsti!


Definitivno ne mogu tako da ih nosim,ne samo zbog estetike,već i zato što bih imala žestoke žuljeve.
Imam jako osetljiva stopala i sve me živo nažulja,pa bi mi samo falilo da nosim sandale na pola prsta.
Na moju žalost većeg broja nema,pa sam zato poručila br.39 koji je inače moj broj,ali je njihov kalup manji tako da mi dođe knap,a u ovom slučaju i usko kod prstiju.

Šteta.
Sledeći stvar su "poslovne" pantalone
Plus Size Stretched Skinny Fitted Pants


Kako večito kuburim sa njihovim veličinama,na sajtovima gde postoji ja gledam plus size-i onda opet promašim veličinu.
Par stvari koje sam poručila stigle su mi male,tj.knap što sam ja procenila kao dva broja manje,tako da sam ove pantalone birala dva broja veće i dobih dva broja veće.
Nije to neki veliki problem,mogu da ih nosim i takve,ali definitivno su mi velike.
Tako da im nisu sve stvari za dva broja manje.
Ne znam više ništa,skroz su me zbunili sa veličinama.

Cylindrical Desktop Makeup Storage Makeup Organizer


Mnogo mi se dopao ovaj organizator,čak sam ga dva puta poručivala jer prvi nije stigao,a onda me je oduševljenje popustilo, na stranu to što se i carinicima mnogo svideo pa su morali da ga ocarine,to mi odmah pokvari raspoloženje.
Stigao je ovako upakovan-kesa+kutija,bez oštećenja.

Ovaj organizator ima četiri pregrade,ali u njega jedva šta može da stane,bar od mojih proizvoda.
Oblik,koji mi se toliko dopao,je više za sitnice,npr.mono senke,ili pincetu,grickalicu...


Prva pregrada je malo dublja od ostalih zbog poklopca,tako da tu može da stane za nijansu više,ali ako stavite kao ja tubicu onda vam malo mesta ostaje.


Sada mi se čini da bi bilo bolje da sam uzela onaj četvrtasti organizator,što ima fioke.
Nije veći,ali mi se čini zgodniji jer ovaj stalno moram da zatežem (šraf),mnogo je labav.
Namenu sam mu već pronašla,a sigurno bi dobro poslužio i za čuvanje nakita,ili ako volite da šijete -konci,dukmići,cirkoni...na vama je da odaberete.

Ako ste posle čitanja požele nešto da kupite,slobodno iskoristite kupon DresslilyChen i umanjite vaš račun. :)


U toku je nagradna igra,da li ste se prijavile? :)

https://emilijaema82.blogspot.rs/2017/05/giveaway.html



vaša Ema

Коментари

  1. Анониман25. мај 2017. 04:05

    Predivan post, draga.Žao mi je zbog tvojih štikla, izgledalče su prelepo, ali očikledno ćeš dobiti žuljeve ako ih nosiš.

    Blog tips #4 - Kako započeti blog | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru,ali ubuduće se ne reklamiraj na mom blogu- ne ostavljaj linkove.

      Избриши
  2. Organizator za šminku je odličan! :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru,ali sledeći put bez linka.
      p.s.
      I na mom blogu je giveaway pa izvoli,prijavi se. ;)

      Избриши
  3. Ovaj organizer lijepo izgleda ali je nepraktican totalno. :)
    Steta. U svakom slucaju iskoristit ces ga :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super sandalice ali ja ne umem da hodam u tome :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokušaj,uopšte nije teško,a ove su još lake k'o perce. 🙂
      Ne mogu da ih prežalim,šmrc.Mnogo mi se sviđaju,a male. 😢

      Избриши
  5. Platforme su bas simpaticne :) Odlican post :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tijana :*
      Moram brzo da prodam sandale inače ću ih nositi tako male. :D
      Mnogo mi se sviđaju.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Uporedi parfem + iznenađenje

Do sada vam nisam pisala ovakve postove,verovatno zato što sam više za uživanje u mirisu parfema nego za njihovo objašnjavanje. :) Neću vam ni sada objašnjavati note,već sam htela da podelim sa vama kopije/uporedive mirise koje sam pronašla. Ukoliko volite različite parfeme onda je možda bolja ideja da kupite kopije ,svakako je isplativije dati npr.1000 din. nego 6000. Ovaj primer dajem jer sam u Avonovim katalozima pronašla par kopija-uporedivih toaletnih voda. Cene variraju od kataloga do kataloga,a često su i dosta snižene pa za nekih 600 dinara možete da pronađete svoju mirisnu notu (cene su okvirne). Evo jednog primera : -original  J'adore Christian Dior ( parfem ) - uporediva toaletna voda Celebre Avon Ne znam šta se desilo sa poklopcem od J'adore parfema,šteta što ga nema jer on upotpunjuje izgled bočice.