среда, 04. јануар 2017.

Red dress-Rosegal Christmas Big Promotion


Kažu da valja Novu Godinu dočekati u crvenom i zato sam ja sa sajta Rosegal u okviru (njihove)Božićne promocije izabrala ni manje ni više,nego skroz crvenu haljinu,taman za doček. ;)

Evo kako izgleda na sajtu

Knee Length Puffer Dress



U ovom izdanju ste je videle i u postu sa listom želja https://emilijaema82.blogspot.rs/2016/11/rosegal-christmas-big-promotion-wishlist.html ,dakle ovom,a sada uživo.
Delić dočeka 2017-e :)


Uh ala mi je 2016-a brzo prošla,proletela!






Moram da priznam da kada sam je izvadila iz paketa baš nisam ostala bez daha,ali uz par detalja (i pranje i peglanje,puno peglanja) izgleda potpuno drugačije.

Haljinom sam,zadovoljna,ali sam mogla i broj manju da uzmem jer ima dosta elastina u sebi,pa mi je malo veća,naročito u gornjem delu.
Nikako da potrefim veličinu i materijal. :)

Ovo je neki mešani pamuk i kao pamuk ima osobinu gužvanja,čak mu ni sav taj elastin ne pomaže.
Znači pranje u mašini može,ali sa blagom centrifugom i peglanjem sa parom.
Malo prakse i biće sve ok,a osećaj u haljini je izuzetan.Vrlo je udobna,prijatna za nošenje,toliko da razmišljam o još jednoj. ;)

Najvažnije je kako se vi osećate u tome što nosite.
Znam da je to kliše,ali je takođe i istina,zato birajte ono što vi želite pa makar se to drugima ne dopada.

I još jedna sličica,meni najslađa :)



Mnogo toga lepog možete da nađete na Rosegal sajtu,ja sam eto pronašla haljinu.


Kako se vama dopada moj izbor?



vaša Ema

6 коментара: