петак, 13. јануар 2017.

Dekorativni set za toalet- Dresslily Christmas Big Promotion


Dresslily sajt ima sve što vam padne na pamet.
Zato sam u okviru Božićne liste želja koju ste čitali ovde poručila i dekorativni set za kupatilo.
Njega definitivno nikada nisam ukrašavala i kada sam videla kako slatko izgleda morala sam da probam i sama.

Christmas Decoration Deer Pattern 3PCS Toilet Seat Cushion Cover Set

Stiže zapakovano u kesu,ovako



Veća zaštita nije ni potrebna.

Svi delovi su tu.


Opis nije postojao tako da sam pomislila da je materijal kao što je i kod nas kada su ovi setovi u pitanju (doduše ne ovako dekorativni).
Nisam sigurna kako bih opisala ovaj materijal,ali definitivno je tanji,ne liči na stazicu/tepih,nego je baš materijal u pitanju,sa kao nekim tufnicama protiv klizanja sa donje strane.


Jedino što moje kupatilo nije kao njihovo i wc šolja nije zajedno sa kotlićem,pa taj deo za kotlić neće tu stajati.



Eto. :)
Slatko zar ne?
A i korisno,pošto pločice znaju da budu baš hladne (taj zid što vidite je spoljašnji).


Da li vi ukrašavate kupatilo?  :)




vaša Ema

8 коментара: