Пређи на главни садржај

Aura Shine Excess karmini


Srećni vam praznici! :)

 Sada kada su prošli evo novog posta,malo kozmetike za promenu.

Oko ovog posta je bilo puno posla za koji je zaslužna moja draga koleginica Mrs.Foxy i njena nagradna igra-zamalo da mi srce stane kada sam videla da sam ja osvojila karmine. :D

A sada skuvajte kafu,udobno se smestite i uživajte u ovoj lepoti i gomili fotografija.

Predstavljam vam Aura Shine Excess karmine


 Izvinjavam se za mutne slike,iskreno kada sam fotografisala nisam primetila,a to je davno bilo.



Karmine sam slikala po brojevima,pošto ih ima dosta(20) pa da mi neki ne bi promakao.
Samo jedan nije otvaran i slikan,a njega čuvam za specijalnu priliku. ;)

Evo prvih 10 nijansi na suncu.


Svaka nijansa ima broj i ime,kako je to sada popularno,ali i slatko je.

Dakle to su:

750- Satin Heart                                        756-Only Butterflies
751-Flaming Dream                                  757-Twinkling Lights
752-Vintage Thoughts                               758- Sweet Escape
753-Time to Sparkle                                  759- Inner Smile
754-Look at the Stars                                 760- Gothic Violet
755-Shooting Star

I evo ih hladu

A sada drugih 10 ,pardon 9 nijansi,na suncu.


761- Ruin My Lipstick                 766- Red Wisdom
762- Let Him Know                     767- He's All Mine
763- Pink Cadilac                         768- Splash of Red
764- Precious Nude                      769- Lips Signature
765- Why Not?

I u hladu

Evo nekih i na usnama

762- Let Him Know 
Jedan od omiljenih

Još jedan od omiljenih :)
 768- Splash of Red


Do sada nisam nosila crvene karmine,a sada ih ne skidam. :)




Nijansi ima raznih i sve su nosive.


Neke su sjajne,njih je malo manje,neke kremaste.

A neke kremaste,moj omiljeni tip karmina,ili kako se popularno kaže- omiljeni finiš.
Ovaj kada se osuši postaje skoro mat,ali ipak ne sasvim i ne mrda sa usta.
Nisu sve nijase iste,neke izdrže kafu,neke i ručak i ne morate da ih popravljate par sati.

Što se nijansi tiče,svako će pronaći neku za sebe,ima hladnih,toplih,nude...


Problem je samo kako odabrati samo jedan,ili dva?

Od kako sam dobila ove karmine,svi ostali čekaju,tako da mesecima koristim samo ove Aurine. :)
Prvo sam jedva dočekala da ih probam,testiram,a onda su mi se toliko svideli pa sada samo njih mažem.
Ovo nije sponzorisan post,niti sam ove karmine dobila kao uzorke pa da neko pomisli da ih zato hvalim.
Volela bih da mogu kompaniji Auri da se zahvalim i nadam se da će biti prilike,ali ovog puta pohvala ide mojoj koleginici-blogerki Mrs.Foxy koja je organzovala nagradnu igru i nekoliko nas bogato nagradila.
Zato hvala Mrs.Foxy još jednom! :*
Oduševljena sam nagradom i kvalitetom karmina,a kako sam neodlučna drago mi je što ne moram da biram. :)


Da li ste vi probale ove karmine?
Da li imate omiljeni?




vaša Ema



Коментари

  1. Predivni karmini! Nijanse su odlične! :) Super post. :)

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati❤

    ОдговориИзбриши
  2. Divni su, raj za oči imma jedan i super mi je mada više volim tečne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo i ja da uživam. :D
      Mnogo su dobri i kvalitetni,čak mi se više dopadaju od tečnih,baš su po mom ukusu. :)

      Избриши
  3. nice post dear
    i follow you please follow back
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kakve nijanse wow... upalo mi je par njih za oči! :D Morat ću si nabaviti par ruževa! :D Must!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da!Stvarno su must have i raj za oči. :)
      Meni bi bilo jako teško da moram da biram,ali verujem da će se vremenom ipak izdvojiti poneki favorit. ;)

      Избриши
  5. Super izgledaju, srećnice, sad si mirna sa karminima neko vreme! :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Uporedi parfem + iznenađenje

Do sada vam nisam pisala ovakve postove,verovatno zato što sam više za uživanje u mirisu parfema nego za njihovo objašnjavanje. :) Neću vam ni sada objašnjavati note,već sam htela da podelim sa vama kopije/uporedive mirise koje sam pronašla. Ukoliko volite različite parfeme onda je možda bolja ideja da kupite kopije ,svakako je isplativije dati npr.1000 din. nego 6000. Ovaj primer dajem jer sam u Avonovim katalozima pronašla par kopija-uporedivih toaletnih voda. Cene variraju od kataloga do kataloga,a često su i dosta snižene pa za nekih 600 dinara možete da pronađete svoju mirisnu notu (cene su okvirne). Evo jednog primera : -original  J'adore Christian Dior ( parfem ) - uporediva toaletna voda Celebre Avon Ne znam šta se desilo sa poklopcem od J'adore parfema,šteta što ga nema jer on upotpunjuje izgled bočice.