Пређи на главни садржај

Zaful - saradnja,kombinacija


Ove jeseni ćete na mnogim blogovima videti postove vezane za saradnju sa raznim sajtovima,najčešće kineskim,ni moj blog nije izuzetak.
Iako nisam ljubitelj te vrste kupovine htela sam da probam nešto novo i tako sada čitate o saradnji sa sajtom Zaful
U prošlom postu ste videli moju listu želja Zaful wish list i sada kada je konačno sve na broju mogu da napišem drugi post i predstavim vam proizvode.
Malo je potrajalo dok su mi tri stvarčice sa spiska stigle i to u dva paketa.

Prva pošiljka je sadržala samo tuniku
Buttoned Three Quarter Sleeve Blouse

To me je malo razočaralo jer sam htela jaknicu i sve ostalo uklapala sa njom,a nje nema i nema garancije da će stići.
I tako stigla je tunika,pogrešne veličine (za broj veća),a o materijalu da ne govorim-na zaful sajtu piše pamuk i elastin,a stiglo je ovo:





Materijal za kupaći kostim,ni trunka pamuka.

Glavni deo porudžbine, je bila

Zippered PU Leather Jacket


Pa sada da je kožna,baš i nije.
Nadala sam se da ću moći da je nosim,ali sam je čekala mesec dana i duže,a za to vreme je kod nas stigla zima,ne jesen tako da će čekati sledeće leto,jer je dosta tanka jaknica.

I nešto malo nakita,da osveži kombinaciju

Faux Turquoise Geometric Necklace


Evo kako sve izgleda uživo


Jakna u zakopčanoj varijanti.
Malo je teška za nameštanje kada je zakopčate,ili se to samo meni ne dopada i toj varijanti.



Kao što vidite jakna može da se nosi na više načina.
Super izgleda i uz farmerke,ali i uz haljine,pogotovo letnje haljinice.




Jakna je izuzetno meka,možda malo i previše.
Rukavi su sa unutrašnje strane od materijala i za nijansu duži nego što bi trebalo.


Reveri su od prevnute "kože".


Tunika me je iznenadila udobnošću,naročito zato što je cela sintetička.
Vrlo je prijatna za nošenje,a sitnijim devojkama/ženama može da bude i kao mini haljina.

Ogrlica mi je stigla sa otkačenim alkicama,ali mi se čini da je za 
to odgovorna naša "divna" carina. Popravila sam nekako (uz dedinu pomoć i odrala višak lepka koji je onako tvrd veoma grebao kožu),inače izgleda isto kao i na sajtu.

Ovo je moj prvo manekenisanje,nadam se da vam se dopada i da sam lepo predstavila kako to izgleda na nama pravim ženama,koje nešto i pojedemo. :)

p.s.
Nemojte da vas sunce zavarava,duvao je hladan vetar,a i temperatura je bila niska-imala sam potpuni doživljaj manekenskog posla. ;)





Ema

Коментари

  1. Dopada mi se cela kombinacija, ovako izgleda sasvim ok, verovatno je tvoj utisak drugačiji uživo. Mene uvek to muči sa carinom i znam dosta loših iskustava pa se nisam usudila da poručujem sa stranih sajtova a i ja sam malo punija pa uglavnom taj njihov XL meni bude premali pa uvek moram da probam. Ali generalno mislim da ti je to ok iskustvo a i lepa je kombinacija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Bice jos kombinacija i nadam se ne vise carine,ili makar male.
      Jeste nezgodno porucivati bez probanja,ali postoji tabela sa merama u centimetrima,pa tako moze da se proveri da li odgovara,ili ne.

      Избриши
  2. Stvari lepo izgledaju. Jaknica izuzetno izgeda na slikama.. E sad.. Ima zackoljica da na linku stoji PU leather sto je neki oblik vestackog materijala koji izgledom podseca na kozu (PU je skr.od poliuretan). A Kinezi su sve osim sinonima za kvalitet, tako da se nemoj previse nadati sto se materijala tice sledeceg puta kako se ne bi razocarala. I da, mozes u manekenke, sto se mene tice. Ili bar u modele. ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da nije prava koza,nisam to ni ocekivala,nego porucim kao pamucnu tuniku ,a stigne nesto sasvim deseto tu sam se malo razocarala,ali proslo me je. Inače imaju i Kinezi pamuk,ili nesto sto lici ;)
      O hvala puno :* Steta sto nemas neku vezu da me ubacis da bude malo i model. :)

      Избриши
  3. Jakna mi se bas dopada, ali slozila bih se sa tobom ljepsa je nego kad se zakopca. Ogrlica je lijepa, a sto se tice tunike mnogo ti lijepo stoji s obzirom kakav je materijal u pitanju i svjesna sam da em sto nije kvalitetan, tesko da nekoj dami lijepo moze da stoji bilo sta od istog. Na kraju i ne ispade ti ovo losa saradnja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Zeljka. :*
      Da,zadovoljna sam saradnjom,laksi su za dogovor od dresslinka. Barem za sada je sve bilo OK.sem sto nisam znala,a nije mi receno,da pakete salju u vise delova.

      Избриши
  4. Super za saradnju. Porudzbina je lepa. Svidja mi se jakna. Pozdrav.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  5. Jakna je hit, dobro ti stoji i dobar odabir si napravila :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.