Пређи на главни садржај

Onlajn devojka - Zoi Sag



Danas smo manje-više sve onlajn devojke (naročito mi koje pišemo blogove), zato me je naslov knjige privukao,a onda sam je dobila na poklon.
Zamislite tu radost. :)



Dakle,privukao me je naslov,ali i to da je knjigu napisala blogerka (kasnije sam videla da je riđokosa)
pa evo interpretacije knjige. :)

Kada sam počela da čitam,talas razočarenja se razlio - tinejdžerska knjiga! Pomislila sam.

Svi smo mi prošli kroz pubertet (neko od vas tek prolazi) i ne vuče me da čitam o njemu.
Knjiga počinje nekako dečije,opis doživljaja glavnog junaka u školi i kako to utiče na psihu i život uopšte.
E sada,da se knjiga pojavila u mom pubertetskom periodu sigurno bi mi bila veoma zanimljiva,ovako mogu samo da se ubedim da je pročitam.

Sreća da sam se naterala. ☺


Od dosade je prešlo u zanimljivo,a onda u smešno.
Šta vam više treba od toga da vas knjiga zabavi i nasmeje? :)
Ali to nije sve,dok čitam budi mi se ono poznato,a opet davno prošlo (na žalost)osećanje- leptirići! ☺
Ono divno osećanje na samom početku veze.
Uzbuđenje.
Sreća.
Euforija,a osmeh vam ne silazi sa lica.

Dok čitam,postepeno se stapam sa likom,kao da vežbam za predstavu,ili film.Sreća pa je knjiga lepa,srećna,a oko sredine postaje prelepa.
Deluje nestvarno da se snovi tako lako ostvaruju,ali odbacujem sumnju i nevericu,optimista sam i uživam!
Gotovo da vidim tu specijalnu haljinu,hotelsku sobu...i mene tamo,naravno. ☺
Toliko mi je zabavna knjiga da se glasno smejem.
p.s.
Pazite gde čitate knjigu,mnogi ljudi su zaboravili kako se smeje,mogu da vas pogledaju popreko. :D


Sećate se da sam vam rekla da sam se stopila sa glavnim likom? Greška!
Velika greška,jer priča ima strahovit obrt i sada osećam kao da se sve to ružno dogodilo i meni.

Treba obudati emocije i držati se na distanci,tako nećete biti povređeni,ali tako nećete živeti punim plućima pa birajte.
Što se mene lično tiče izbor ne postoji - veoma sam emotivna,stastveno pristupam svim situacijama u životu i ne želim da se menjam,jer to sam ja.

Što se ove knjige tiče (pišem dok je čitam) mogu vam reći: "Uf,dobro je!"
Posle turbulentnog preokreta u knjizi (koji je doduše najavljivan,ali nekako tiho,prikriveno) dolazi srećan kraj.
Volim kada je kraj srećan,kada izbriše svu onu stepnju koju stvore loši događaji u knjizi.
Onda vas preplavi osećaj olakšanja,sreće,opuštanja...

Knjiga je (kao) stvorena za pubertetlije/adolescente,može im pomoći da se izbore sa ni malo lakim prelaskom u svet odraslih,dok su još između.
To ne znači da stariji ne teba da je pročitaju- lepo će ih nasmejati i podsetiti rane mladosti,prve ljubavi...



Možda vam je malo neobičan moj način predstavljanja knjige,to je zato što sam htela da vam predstavim knjigu,ali ne i radnju.
Zato je tu opis emocija koje knjiga izaziva.
Ovo je moj.
Kakav je vaš?

Ako sam vas zainteresovala za knjigu,napišite mi u komentarima koje je emocije u vama izazvala.




Vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.