субота, 26. новембар 2016.

Dresslily Christmas Big Promotion - Wishlist


Dresslily Christmas Big Promotion

Nađu se pravi ljudi,samo treba biti strpljiv.
Zahvaljujući jednom takvom ja vam sada pišem novu Dresslilly wishlist-u i zahvaljujem mu se na ukazanoj prilici thank you V. :*

Ovoga puta mi se lista želja razlikuje,nije samo garderoba u pitanju. ;)

U skladu sa nazivom posta evo malo praznične dekoracije za kuću (kupatilo definitivno nikada ne dekorišem)

Christmas Decoration Deer Pattern 3PCS Toilet Seat Cushion Cover Set



Ulepšajte kupatilo u prazničnom duhu. :)
Možete da birate izmedju vilenjaka,irvasa i Deda Mraza. :)


Colorful Waterdrop Cartoon Ombre LED Night Light


http://www.dresslily.com/led-waterdrop-emoticon-ombre-night-light-product1641000.html?lkid=1515430

Preslatke lampice,jedna za Lenu jedna za prandu da mu lena pokloni za Novu Godinu. :)


Seven Color Changing Light Maneki Neko Shape LED Small Night Light


http://www.dresslily.com/maneki-neko-shape-led-small-night-light-product1857127.html?lkid=1515430

Poklon za muža

Crew Neck Christmas Hat Print Sweatshirt



http://www.dresslily.com/crew-neck-long-sleeve-sweatshirt-product1836689.html?lkid=1515430

I nešto za mene

Magnetic Closure Textured Leather Shoulder Bag



Više o odabranim proizvodima kada mi budu stigli.
Pisaću o svakom ponaosob,kako mi budu stizali paketi.


Kako vam se dopada moj izbor?
Da li delimo favorite?


vaša Ema

8 коментара:

  1. Super stvarice si izabrala, za svakoga po nesto :D Mislim da ce se obradovati :D <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super izbor!Ovo za kupatilo mi je preslatko,jer uglavnom sve dekorišemo osim njega. A i torba i novčanik su jako lepi,sviđa mi se boja.

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Da,baš su slatke. :)
      Mislim da sam videla i neke kostime za bebe,ako još tražiš.

      Избриши
  4. Sve oko praznika je slatko, ali meni se najvise svidjaju lampice :D Al' ce Lena da se raduje! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,a kako radim ove postove hvata me ranije praznično raspoloženje.
      Ja bih već da slavim. :D
      Nadam se da će joj se dopasti (pošto se njenoj babi,mojoj mami,baš i ne dopada,a ove su račice).

      Избриши