петак, 14. март 2014.

Kako da napravite punđu

Način za dugu kosu
   
Evo šta vam je potrebno:


Znači dve tanke gumice za kosu,jedna sunđer gumica i nekoliko šnalica.
Ja sam ovo kupila u kompletu u C&A.Postojalo je čak i u bojama,ali su braon(najsličniju mojoj boji) rasprodali.Vi naravno možete same da napravite komplet,sve to postoji kod kineza,njihovi sunđeri su čak veći što je možda i zgodnije.
Pa da počnemo :)
Prvo vežite rep gumicom(obratite pažnju na visinu repa,jer to određuje visinu punđe) ;
pa provucite sunđer gumicu,



prebacite kosu preko sundjera(da se ne vidi) i učvrstite tankom gumicom,


onda pokupite ostatak kose i (rep)obavite oko sunđera,



sad sve to lepo učvstimo šnalicama


i gotova punđa!


Probajte,ako već niste.Lako je,a vrlo efektno.
Inače znam da druge blogerke preporučuju uvačenje kose u punđu,ali to nije za vas ako imate dugu kosu.
Zato sam probala oba načina i otkrila da mi ovaj više odgovara.

Kako vi pravite punđe?

p.s.
Hvala što čitate,ljubi vas vaša Ema!

Нема коментара:

Постави коментар