Пређи на главни садржај

Sculptshe magic


Zdravo svima,danas vam predstavljam novi modni brend.

Da li ste čule/i za Sculptshe.com ?

To je modni sajt specijalizovan za proizvode koji oblikuju telo.

Danas pričamo o njihovim proivodima koji su poslednjih godina postrali veoma popularni.

Nisam  od onih koje prate svaku modu,ali ovu sam ispratila.

Ko me prati od ranije zna da sam nakon drugog carskog reza dobila dijastazu trbušnih mišića (i sa tim još problema). Volela bih da sam tada čula za waist trainer vest  verujem da bih sa njim do sada već  rešila svoj problem.

Hello everyone, today I present you a new fashion brand.

Have you heard of Sculptshe.com?

It is a fashion site specializing in products that shape the body.

Today we are talking about their products, which have become very popular in recent years.

I’m not one to follow every fashion, but I followed this one.

Anyone who has been following me since before knows that after the second caesarean section I got diastasis of the abdominal muscles (and more problems with that). 

I wish I had heard of the  waist trainer vest back then I believe I would have solved my problem with it by now.


Dakle,ovaj model steznika je malo drugačiji i oblači se kao prsluk što je odlično jer onda daje i dobru potporu grudima (a to je posle dva porođaja veoma potrebno).

Može vam pomoći i u boljem držanju i rešavanju bola u leđima.

Ukoliko imate dijastazu trbušnih mišića trebalo bi da nosite pojas/steznik nekoliko meseci (bez vežbanja) , ja vam ovaj/ove toplo preporučujem,ali naravno konsultujte se sa lekarom.

Ovaj tip steznika,sa duplom potporom, pomaže u vraćanju organa na svoje mesto,ali se to neće desiti preko noći zato redovno/svakog dana nosite pojas/prsluk.

Kod dijastaze je bitan i način stavljanja pojasa -stavlja se ležećki (tako je meni doktor rekao).

Znači,legnete na leđa i onda zakopčavate.

Naravno,ne morate da budete majka,porodilja da biste koristile ovaj,ili bilo koji drugi steznik.

Modela ima mnogo,na vama je da izaberete,a ja ću vam pokazati još jedan sveobuhvatan 

So, this model of corset is a little different and dresses like a vest, which is great because then it also gives good support to the breasts (which is very necessary after two births).

It can also help you better hold and resolve back pain.

If you have diastase of the abdominal muscles, you should wear a belt / corset for a few months (without exercise), I warmly recommend this / these, but of course consult a doctor.

This type of corset, with double support, helps to return the organs to their place, but this will not happen overnight, so wear a belt / vest regularly / every day.

With diastase, the way of putting on the belt is also important - it is put on lying down (that's what the doctor told me).

So you lie on your back and then button up.

Of course, you don't have to be a mother, midwife to use this, or any other corset.

There are many models, it is up to you to choose, and I will show you another comprehensive one

3 in 1 waist and thigh trainer reviews



Ovaj steznik se pored struka i stomaka,stavlja i oko butina (odlično, to nam je kritična tačka).

S obzirom da je napravljen od neoprena veoma će vam pomoći u znojenju i rešavanju toksina,a samim tim i smanjenju obima struka i butina.

Za brže i efikasnije mršavljenje nosite ovaj model pojasa dok vežbate,ili trčite.

Čak i obična šetnja uz ovaj pojas daće neke rezultate. 

Kao neko ko je probao ,a i dalje povremeno koristim steznik (drugačiji model) mogu vam reći da nije šala, stvarno steže.

Moj steznik je od neoprena sa čeličnim žicama (koje otežavaju sedenje) i nije nevidljiv ispod odeće , naročito ako su u pitanju tanje bluzice. Zato je jesen (a i zima)idealno vreme zbog glomaznih duksera i džempera,ali i leti nosim,makar samo po kući.

Koje god da je godišnje doba kod vas sada je pravo vreme da posetite Scilptshe sajt jer vas tamo čekaju popusti do 60 % .

This corset, in addition to the waist and abdomen, is also placed around the thighs (excellent, that is a critical point for us).

Since it is made of neoprene, it will help you a lot in sweating and resolving toxins, and thus reduce the volume of your waist and thighs.

For faster and more effective weight loss, wear this belt model while exercising or running.

Even a simple walk along this belt will give some results.

As someone who has tried, and still occasionally uses a corset (a different model) I can tell you that it is not a joke, it really tightens.

My corset is made of neoprene with steel wires (which make it difficult to sit) and is not invisible under clothes, especially when it comes to thinner blouses. That is why autumn (and winter) is an ideal time because of bulky sweatshirts and sweaters, but I also wear it in summer, at least only around the house.

Whatever season you have, now is the right time to visit the Scilptshe site because discounts of up to 60% are waiting for you there.



Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.