Пређи на главни садржај

Mini new in i prvi utisak

 

 Retko kad mi se desi da promašim proizvod,ali desi se.

Eto sada sam kupila samo dva proizvoda (ne računam pelene,iz koji još nismo izašli) i jedan je takav promašaj da i dalje ne verujem.

Danas vam pišem o svom prvom suvom šamponu,prvom korišćenju i balzamu za usta (koji takođe prvi put koristim).


Da li znate koji od ovih proizvoda je žestok promašaj?

Balea je marka /brend kojem verujem,zato sam bez mnogo razmišljanja uzela baš ovaj suvi šampon.

Carmex do sada nikada nisam probala i da nije bila nacrtana vanila verovatno ne bih ni sada,ali eto kupila sam i neću više.

Eto,sada znate koji je proizvod promašaj,a evo i zašto:

Otvorim,pomirišem,vanila se blago oseća,ajde nema veze,namažem kad je nastao haos!

Ovaj balzam peče! 

I to kako! Gledam,nigde ne piše da ima nanu i efekat uvećavanja usana,ali usne se i nisu uvećale samo su pekle.

Oseća se taj miris nane/mente (kao neki inhalatori) više od vanile i peče,li peče.

Ne znam da li je pogrešan balzam prelepljen nalepnicom vanile,ili je to njihovo viđenje vanile,ali je katastrofa.

Probala sam još par puta,svaki put je peklo.

Džaba što fino hidrira usne,kada ih sprži.

Da li je još neko probao ovaj balzam?

Ima te li slična iskustva?

Da spomenem i Baleu.

Godinama se pominju razni suvi šamponi,a ja sam ih zaobilazila,sve do sada.

Kvalitet je odličan,a cena vrlo povoljna (i to bez popusta).

Odabrala sam ovaj miris,jer mi se najviše dopao.Na miris obratite pažnju jer se dosta oseća i zadržava na kosi,kao i na razdaljinu sa koje prskate ,jer iako je bezbojan kada blizu kose prskate ostaju beli tragovi.

Kao totalni laik super sam se snašla i dobila efekat (skoro) čiste kose.

Priznajem,zgodno dođe. :)


Da li ste probale ove proizvode?

Kakvi su vaši utisci?


vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.