Пређи на главни садржај

Warm and trendy with Luvyle

 

Nikada nije bilo važnije kupovati iz vaše fotelje kao sada,ali nisu svi sajtovi jednako snabdeveni.

Danas vam pišem o Luvyle sajtu. Tu možete mnogo lepih stvari da pronađete,ali  ja ću danas akcenat da stavim na njihove prelepe džempere i duksere.

Jesenji dani su sve hladniji,a zima sve bliža,vas to ne treba da brine jer samo jednim klikom doćićete na sajt gde u miru,bez gužve (i korone) možete da birate i kupujete.

Pogledajte samo ovu lepotu

It has never been more important to buy from your armchair than now, but not all sites are equally stocked.

Today I am writing to you about the Luvyle site. You can find many beautiful things there, but today I will focus on their beautiful sweaters and hoodies.

Autumn days are getting colder, and winter is getting closer, you don't have to worry about that because with just one click you will come to a site where you can choose and buy in peace, without crowds (and crowns).

Just look at this beauty

 cool sweaters

As soon as the temperatures drop and the air starts to smell like snow, I immediately think of warm and comfortable sweaters.

Here you will find warm, comfortable and even beautiful, modern sweaters in various colors and models.

If you like skates, this baby blue sweater is for you (don't worry, it is available in other colors as well), if skates "choke" you, the Luvyle site has something for you.


Čim se temperarture snize,a vazduh počne da miriši na sneg,odmah pomislim na tople i udobne džempere.

Ovde ćete pronaći tople,udobne i još  i lepe,moderne džempere u raznim bojama i modelima.

Ako volite rolke,ovaj bebi plavi džemper je za vas (ne brinite ima ga i u drugim bojama),ako vas pak rolke "guše" Luvyle sajt ima nešto i za vas. 


https://www.luvyle.com/products/winter-crew-neck-sweater-4332011.html?from=collections

Soft, fluffy hoodies are synonymous with comfort, but that doesn't mean it's just for homework, look at the picture above - jeans and some jewelry and you've styled your comfortable sweater.

Meki,čupavi dukseri su sinonim za udobnost,ali to ne znači da je samo za pokući,pogledajte sliku gore - farmerke i malo nakita i vaš udoban džemper ste stilizovale.

And there are sweatshirts

A tu su i dukseri

cool t-shirts

Here are some I would love to wear:

Evo nekih koje bih ja rado ponela:

https://www.luvyle.com/products/women-letter-casual-long-sleeve-top-4420477.html?from=collections

Simple and effective.

Great for a tracksuit, but also for jeans, so it can be used as a business variant (depending on where you work).

It is available in several other colors, so you can choose the right one for you.

Jednostavan,a efektan.

Odličan i za trenerku,ali i za farmerke pa može da prođe i kao poslovna varijanta (zavisi u stvari gde radite).

Postoji u još nekoliko boja,pa možete da izaberete pravu za sebe.


https://www.luvyle.com/products/round-neck-gradient-loose-fitting-t-shirt-4330517.html?from=collections

Do you like tunics?

I love them, but not with jeans, but with leggings, and this one seems so soft, comfortable and gentle to me.

There are no other colors, but it is available in all sizes from s to 2xl.

Da li volite tunike?

Ja ih volim,ali ne sa farmerkama,već sa helankama,a ova mi deluje tako mekano,udobno i nežno.

Nema drugih boja,ali je zato ima u svim veličinama od s do 2xl .


As you can guess the model (and color) is still quite a lot.

So if you don’t really like my choice no problem, just click on one of the links and find the model you like.

Kao što možete da pretpostavite modela (i boja) ima još dosta.

Tako da ako vam se moj izbor baš i ne dopada nema problema, samo kliknite na neki od linkova i pronađite model koji vam se sviđa.


What would you choose?

Šta bi ste vi odabrale?



vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Joom kupovine

Pre par meseci sam prvi put čula sam za Joom sajt/aplikaciju, dobila i preporuke pa se zanela kupovinom. Proizvodi su uglavnoj jeftiniji nego na drugim sajtovima,mada ima i preteranih cena. Nisam vam o tome još pisala jer nisam baš sasvim sigurna da bih vam preporučila. Dobra stvar je što su ljubazni pa možete dobiti povraćaj novca ukoliko niste zadovoljni kvalitetom proizvoda ( i to im slikate). Na kompjuteru možete pronaći sajt,ali na mob.telefonu vas prebacuje na aplikaciju,što možda i nije loša opcija jel imate svoj profil sa porudžbinama i možete sve da pratite (gde je paket,kada stiže...). Evo šta sam ja poručila: Sunđer za depilaciju