Пређи на главни садржај

Novi new in/manična kupovina


Posle duže pauze sa ovim tipom postova evo novog.

Dese se tako neke situacije u životu koje vas nateraju da se promenite iz korena.

Skoro se i meni to desilo,pa me je tako uhvatila manija kupovine,iako još nije praznična.

U principu i dalje kupujem ono što nam treba,ali sam sada rešila da "odrešim kesu" i kupim i čuveni Hada Labo hidrator.


Svi reklamiraju sniženje u dm-u, pa sam i ja tamo pazarila,a onda otkrila da je u Lilly parfimeriji još jeftiniji. 

Dobro nije strašno,neki 50-ak dinara,da se ne jedim (po lalinski) .


Hidrator sam tek probala pa utisci neki drugi put.

Tu su i čuvena Baleina Q10 kremica za oko očiju ,mnogo mi se sviđa pa sam je kupila i po punoj ceni (oko 400 dinara) i Baleina tonirana krema mislim da je bila 289 dinara.
Nisam je do sada koristila,nije loša mada mi je više za letnji period kada nam licu odgovaraju blaže kreme (naravno i ova svetla nijansa je meni malo tamnija).

A sada malo Lidl.


Tamo kozmetiku ne uzimam,ali gel za dezinfekciju volim da imam u rezervi pa eto jednog.
Mnogo se oseća alkohol,naročito prvi put kada otvorite,ali 125 din.nije mnogo i potrošiće se svakako sada kada se na poslu stalno dezinfikujem.

Sveće su takođe bile oko 100 dinara,ali ih zaobiđite slobodno,jer miris se samo oseća dok ih ne upalite,a i tada slabo.



Ovaj Farmasi set nisam mogla da propustim,sve je koštalo 1000 dinara. :D 


Od ovog Max Factor korektora sam očekivala više.
Daću mu još koju šansu,ali za sada mi nije baš pokrio podočnjake.



U Srbotrade apoteci kupujem Centrum vitamine za žene od Ado Z (1160 din.) a onda se tu još nešto nađe:
Za sina, Atopik krem - 485 din.
Za mamu,Seba med visio dnevna krema - 737 din.
Seba med Q10 krema oko očiju - 533,51

Iako volim Baleinu kremicu (i jeftinija je) dobro je makar na 6 meseci promeniti kremu,inače se koža zasiti i krema gubi dejstvo (tako su barem mene učili). Tako da sam rešila da probam Seba med,a i bila je na popustu,sve je sem vitamina bilo na popustu.
Kao što možete da primetite ova apoteka je dosta jeftinija (daju i uzorke na probu),a poštarina za sve ovo je bila 195 dinara.


 Dove se vratio. :D 

Cena je mislim 289 dinara.

Aura ima simpatičan prajmer,tj.bazu za senke ispod 300 dinara i neće se sasušiti kao one u teglici.

Ovo je jedin proizvod kupljen ranije,ali mislim da vam ga nisam pokazala,a kako mi se baš sviđa rešila sam da vam ga ovde pokažem.

Eto šta sam sve kupila,a još nisu praznici. ;D 

Dečije stvari neću da nabrajam,neće stati. :D

Oni uvek najbolje prođu.


Da li i vas šoping leči/relaksira? :) 



vaša Ema

Коментари

  1. Soping me uvek relaksira, cak i u ovo ludo vreme, kad se ne zadrzavam toliko dugo u radnji kao pre.. Od navedenog sam probala Lums metalik krejone, dobri su, kremasti, nadam se da se i tebi dopadaju.. Od Dove stikova meni nema boljih. I Aurinu bazu za senke sam koristila, nije mi nesto odgovarala ako me secanje ne vara (sad imam onu Avonovu u teglici, super je). Pozdrav, Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina hvala na komentaru. :)
      Ni ja se ne zadržavam u prodavnicama,retko i idem,sve što mogu poručujem (tako sam i sada).
      Mene Lumis još čeka da ga otvorim.;D
      Koristila sam i ja Avonovu bazu,bila je dobra,ali se sušila brzinom svetlosti.Zato više volim u bočici,a i dobra je baza (Aurina) vidi se razlika.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.