Пређи на главни садржај

Lilly Beauty box


Bio jednom jedan april (koji mi se sada čini jako daleko) u kom sam rešila da kupim Beauty box i to na mišiće,jer nije bilo lako kupovati online u doba korone,a to je bila moja prva Lilly online kupovina .


Ovog puta,nije bilo strepnje jer Lilly lepo pokaže koje proizvode dobijete i za koju cenu.
U aprilu je bio Mixa set za 1500 dinara, 5 proizvoda regularne veličine,a ne uzorci kao kod nekih drugih kutija.

Nisam računala cene proizvoda,ali i grubom procenom se vidi da je ovako jeftinije.
Ne brinite ako ste propustile,vrte oni to u krug,a i Mixa proizvodi su često na popustu.

Trebalo mi je malo vremena da isprobam proizvode pa vam zato tek sada pišem.

Proizvodi su me veoma prijatno iznenadili,svi sem jednog ,a to je dnevna krema
 
Hyalurogel liht


Nju sam već jednom koristila (prošle godine) i nisam bila oduševljena.

Dok je hladno vreme ok mi je,lepo se razmazuje,lagana je,miris nije previše jak i daje licu zdrav sjaj.
Ali čim temperatura malo poraste taj sjaj na mom licu prelazi u zamašćenu T zonu,pa i šire,što mi se nikako ne sviđa.
Pri tom nema zaštitni faktor.

Ostali proizvodi su mi se svideli:

Mixa Micellar Water


Blaga je,bez mirisa,ne štipa oči,lepo mi očisti lice i stvarno se oseća pantenol.
Iako nema nikakvog neprijatnog osećaja ja je isperem (kao i svaku drugu micelarnu),jer je čistač koji prodire u kožu,a ni sapun ne ostavljamo na licu.

Gentle purifying Gel Anti -Imperfection


Da li ste ikada probale/i gel za čišćenje lica koji uklanja nepravilnosti ,a da je za osetljivu kožu?
Meni je ovo prvi takav gel i oduševio me je. :) 
Nema alkohola,a glicerin ostavlja lice nežno i nahranjeno.
Što se nepravilnosti tiče,bubuljice vam neće nestati preko noći,tu treba biti uporan,a ja baš i nisam tako da neke efekte nisam primetila.
Ima blagi miris,osvežavajući,sviđa mi se.

Mixa Rich Body Milk 
Intense Nourishment

Mleko je namenjeno suvoj i veoma suvoj koži,veoma je lagano i koža ga brzo upije (barem moja).
Ima 400 ml i pumpicu koja olakšava korišćenje pa se češće mažem,jer sada mogu brzo da se namažem i odmah obučem.
Baš mi se sviđa. :) 
Jedino bi bilo lepše da ima neki blagi miris,ali dobro ovo je više medicinska kozmetika.


Mixa cica-cream


Ovu kremu sam samo probala,čisto da vidim kakva je pre nego što je namažem bebanu.
Dosta je "masna" ,ili bolje da kažem bogata,baš se oseća pantenol, tako da je mažem bebanu na atopične lezije,ili kako se to već kaže.
Atopija je za mene nešto novo,niko je u porodici nema,a eto beban je bio te sreće.

Pedijatri nas ništa nisu informisali. Prvi put kada je sa mesec dana bio na kontroli,doktorka je rekla da na nožici ima dermatit i da ga mažemo ,samo to.
Tada smo baš i izbegavali kozmetiku,zbog hemije,ali eto. Tada nije bilo nekih problema samo malo suvlja koža i to smo rešili najobičnijim mlekom za bebe iz apoteke.
Problem se javio nakon prve godine sa svim simptomima tačkice kao osip,gruba koža,crvenilo u pečatima...
Koristim mu Biodermino ulje za kupanje i mleko za telo za atopičare,ali ništa ne pomaže,samo kortiko steroidi,koje gledamo da izbegavamo koliko možemo i tako nalazim razne Cica i druge kreme (koristili smo i La roche posay) u nadi da će mu neka pomoći.

Malo sam odužila,izvinjavam se,ali poenta je da ni ova krema nije učinila čudo,ali malo olakša.

Krema je i za lice i za telo,a mogu je koristiti i deca i odrasli.

Sve mi se sviđa,ali postoji i nedostatak.

Jedini nedostatak Lilly Beauty boxa,je upravo to - kutija.
Ne znam za vas,ali meni ne izgleda lepo kada mi proizvodi stignu u pica kutiji (iako su proizvodi dobro zaštićeni).

Bilo bi lepo da to promene,ali svakako sam zadovoljna brojem i veličinom proizvoda,kao i odabirom istih.

Ne taložim kozmetiku,ali planiram opet da poručim,samo da vidim šta me privuče i šta mi treba. 
Šteta što nema b.boxova sa šminkom.


Da li ste kupile/i neki Lilly Beauty box?


vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.