Пређи на главни садржај

Moja (prva) Lilly online kupovina



Sada kada smo proslavili Uskrs vreme je da se bacim na pisanje postova.
I tako nastavljamo sa negom u doba Korone,mada ovo više dođe kao izveštaj,ili new in. :)

Ovog puta su proizvodi iz Lilly parfimerije/drogerije,a kupljeni preko njihove online aplikacije.


Toliko sam se radovala ovom paketu,kao da ga nisam ja i platila. :D

Ako ste čitale prošli post onda se sećate da sam rekla da mi je ovo najbolja opcija jer moj muž nije od onih koji znaju šta im žene koriste,a kamoli da mi sam to donese pa je tako kupio jednu kremu koja ...da kažem da ne bi bila moj izbor.

Uglavnom poručivanje nije bilo ni malo lako,više od nedelju dana sam pokušavala da ulovim tih 10 minuta koliko radi online prodaja.
Da,dobro ste pročitale/i 10 minuta. Nekada možda 15,ali to je to i još je bila neka greška pa je neko mogao da poruči,a neko nije imao ni tih 10 minuta,kao npr.ja.
Dobro je da sam im skrenula pažnju na to,tako da je sutradan i meni proradilo,ali nije bilo proizvoda na stanju,pa sam opet čekala sutradan i konačno uspela. :D


Kada je psketaket stigao prvo što sam ugledala je poruka (vidi se na slici) što je lep detalj,znak pažnje,ali nije jedini tu su i poklončići.

Pa da vam pokažem šta sam to poručila:


Malo za bebca,a malo i za mamu. :)


Flašica je ok,ali na cucli ima jedan deo koji je previše rasečen,to je kao protiv grčeva i kroz to odlično curi sok kada veći bebac malo stisne (tako da sam vratila sa stare).
Cena - 369,99 dinara

Velnea univerzalna krema meni služi za ruke i lepo ih neguje,ima nežan miris koji me podseća na neku kremu iz detinjstva (ne sećam se koju).
Cena je 99,99 dinara,mislim da je bilo sniženje.

Što se Mama & baby proizvoda tiče ok su.
Zašto kažem ok? Zato što mom osetljivom bebcu retko šta baš odgovara,pa čak i ova skupa kozmetika za atopičare ne daje instant rezultate,a ja rešila da probam i nešto povoljnije.

Vlažne maramice 64 kom. - 99,99 dinara
Krema protiv ojeda 75ml - 179,99 dinara

Ne znam da li je do pelena,ali baš kada smo počeli njih da koristimo pojavio mu se osip.
Inače su pele meke,mekše nego ranije,ali za nijansu manje upijaju nego ranije (čak nam se jednom desilo da mu je procurilo na tepih).
Nisam sigurna da ćemo ih opet kupiti,iako je cena od 869,99 dinara za 44 komada super.


Sve što sam sada poručila mi je novo.
Golden rose maskara me je privukla čim sam je prvi put videla.
Nije mi bitno što je nova kolekcija,nego me je oblik četkice privukao ( i bila sam u pravu),a kada sam videla da je na popustu,juhuuu! :D
Cena -  249,99 dinara

VZK Sos balzam za usne 10 gr,nije loš,ali je toliko lagan da nemam osećaj da sam ga nanela,ja volim da su mi usne dobro zamašćene,naročito pred spavanje.
Cena - 159,99 dinara


Ovo su poklončići ,Dalin 3u1 krema za pelensku regiju i uzorci Loreal krema.
Lorealove mazalice su mi se dopale (toliko mi prijaju licu da ću verovatno da ih kupim) ,ali Dalin krema nam nije pomogla da se rešimo ojeda,a kako moj bebac ima osetljivu kožu  držaću se proverenih mazalica (Sudocrem nam super pomaže).

A evo i aprilskog beauty box-a


Ovog puta je Mixa set


Kada saberete cene svih proizvoda cena je više nego povoljna- 1499,99 dinara.

To mi je mama kupila za Uskrs,ista je kao moj muž sve sama moram da kupim :D

Od ovih proizvoda samo sam kremu ranije probala,tako da ako želite da vam pišem više ,piće poseban post kada malo isprobam proizvode.


A šta ste vi novo kupile?
Da li sada kupujete samo neophodno,ili ste opuštene i da li poručujete,ili idete?


vaša Ema

Коментари

  1. Ciao ☺️ Ja isto naručujem što mi treba, ne da mi se šetati po dućanima 🙃 u konzumu uzmem pelene, vlažne maramice, njihov brand mi je ok, hipp kozmetiku i sudocremu za guzu, ona jedina odmah pomaže 🥰 a sebi samo par osnovnih stvari za njegu naručila, niti sam trenutno pri lovi niti mi je do šminkanja 😂

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.