Пређи на главни садржај

Nešto novo - Manzara fashion



Zdravo svima. :)
Danas vam predstavljam hrvatski sajt Manzara.
Ovo je naša prva saradnja (nadam se da će biti uspešna ) i ne mogu  da dočekam da vam pokažem šta sam sve lepo našla,a tek što sam nestrpljiva da  stigne! :D

Na Manzara sajtu možete pronaći obuću,odeću,modne dodatke...a ja vam danas predstavljam kategoriju -  kupaći kostimi .
Mene posebno raduje kategorija za punije,jer kao što znate skoro sam se porodila,a kod mene ne ide brzo vraćanje na staru kilažu zato vam pokazujem kupaće kostime za punije. :)

Prvi koji mi je za pao za oko je

KUPAĆI KOSTIM MILA crno-ljubičasti



Višak kilograma ne znači da treba da sakrijete telo,nosite ga sa ponosom i obucite moderan kupaći.

Naravno ako vam je prijatno,ako ipak želite malo više materijala nije problem.

KUPAĆI KOSTIM SEBA zeleni

Maslinasti za dodatno isticanje preplanulog tena,sa interesantnim vezivanjem na grudima.


KUPAĆI KOSTIM TRINITY tamno roza

Pink,za devojčice i nas večite devojčice. :D
Ovaj model je odličan ako želite da prikrijete stomak. ;)

Kako vas verovatno više ima mršavih klik na link da pogledate koji su sve modeli u ponudi u vašoj veličini kupaći kostimi .

A sada nešto bez čega leto ne može da prođe - Sandale .
U ovoj kategoriji je izbor toliko veliki i dobar da sam jedva izabrala nešto za sebe,tj.nisam znala za šta da se odlučim.
Prvo sam pogledala kategoriju obuće/sandale i sve mi je bilo lepo - sandale na platformu,japanke,papuče...sve ultra moderno i što je najvažnije lepo i nosivo.

Pogledajte ove prelepe sandale

SANDALE JANETTE zelene

Oduvek sam volela sandale na platformu tako da sam se veoma obradovala kada su postale popularne,a ove su tako lepe.
Možete ih nositi uz haljine,suknje,ali i uz farmerke,pantalone.Lako su uklopive.
Deluju mi vrlo stabilno,naročito zbog kajšića,a cvetići celoj pojavi daju dodatnu draž.

SANDALE ROSALIND zelene

A tek ove!
E tu sam ostala bez teksta,znam čudno vam je. :D

SANDALE LENORA crne

Ako tražite udobnost ,više se ne morate odreći lepote.
Sada postoje papuče koje su i lepe i udobne,a naćićete ih na Manzara sajtu.

Modela ima dosta,sigurno ćete pronaći pravi za sebe.
Svi su lepi,moderni,a deluju i udobno što je meni veoma bitno jer imam izuzetno osetljiva stopala.
Cene su takođe pristupačne.

Neću vam reći šta sam odabrala za sebe,a vi pokušajte da pogodite dok ne stigne paket. :)


Danas sam vam predstavila samo mali deo sajta,za više biće potrebno više pisanja,a do tada vi pogledajte šta sve Manzara nudi.


Da li vam se dopao moj izbor?
Šta bi ste vi izabrale za sebe?



vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.