Пређи на главни садржај

Eucerin- Odgovorno ponašanje na suncu


Ko se od sunca krije,bolje da ga nije!
Tu rečenicu sam celo detinjstvo slušala.
Tada zaštita od (UVB i UVA) sunčevih zraka nije bila moderna pa su mene gledali zabezeknuto kada izvadim zaštitni faktor 35 (a tek 40!),a često su mi se i podsmevali zato što sam bela.

I pored svega moja rutina se nije menjala,jer sam u protivnom dobijala opekotine od sunca.
Drago mi je da sada i Eucerin priča o: "Odgovornom ponašanju na suncu" ( zajedno smo jači ) i to u prijatnoj atmosferi restorana Epigenija,evo i malo sličica.


Lepo smo dočekane,kao i uvek, od strane ljubaznih dama Eucerina i osoblja restorana.




Lepeza je lep,a i koristan detalj,jer je biolo veoma toplo.


Dok sam se ja šminkala (Eucerin je angažovao šminkerke da nas našminkaju u letnjem sitlu) pola posluženja je nestalo,ali nije ni ova slika loša. :)

Doktorka Kristina Davidović nam je održala predavanje


Zbog čega moramo da se štitimo od sunca?
Zar ono nije dobro za nas,naše zdravlje i rapoloženje?

Sunce u nama podstiče osećaj blagostanja i poboljšava nam raspoloženje,ali sunce ima i lošu stranu: prekomerno izlaganje suncu mož dovesti o opekotina ,alergija na sunce,hiperpigmentacija,starenje kože,pa čak i do raka kože.

Česte opekotine od sunca tokom detinjstva značajno povećavaju rizik od nastanka raka kože-rizik za melanom se udvostručuje ukoliko je osoba imala više od 5 epizoda gorenja na suncu.

Kao mala često sam gorela na suncu.
Nije bilo letovanja,ili bilo kod dužeg boravka u prirodi,a da ja ne izgorim,pa makar samo ramena.
U to vreme (80-e i 90-e),kao što sam na početku napisala,nije bilo popularno štiti se od sunca,pa i kreme su imale mnogo manje zaštitne faktore.
Čim sam odrasla dovoljno da mogu da se brinem o sebi počela sam drugačije da se ponašam,odgovornije prema sebi.
Šta to znači?
- Nanosila sam zaštitni faktor pre izlaska na sunce (čak i u gradu,pre odlaska u školu...) lice,vrat i ramena obavezno.
-Nosila sam kačkete,šešire,naočare
-Na plaži sam sedela u hladu
-Posle svakog kupanja mazala sam se ponovo
-Nisam se izlagala suncu u periodu od 11 do 16h

Ja to zovem bebi režim. :)
Na plažu rano ujutru i popodne i nije mi problem,navikla sam se i bolje je po mene,jer samo jednom kada sam ostala na plaži da se družim,krema,suncobran,pa ni peškir preko tela nisu bili dovoljni da me spasu od opekotina za to više ne isprobavam.Sada sa sigurnošću znam kako moj organizam reaguje.

Evo kako nas sunce vidi :)


Posebnom kamerom smo uslikane i ovo crno što vidite to je krema sa zaštitnim faktorom sveže naneta.
Ako vam se čini da mi se i ostatak lica crni,dobro vam se čini-namazala sam Eucerin anti age sun fluid spf 30 pre nego što sam krenula od kuće.
To mi je bila omiljena letnja krema.
Kažem bila zato što sada imam Eucerin Oil control spf 50+ :)


Eucerin nam je pripremio poklone,a devojke su pomogle u odabiru,ovog puta smo same birale.


Prvo što sam odabrala je krema za decu,ali kako imam i bebu (od nepuna 3 mesca) bilo mi je bitnu da kremu smem i njemu da namažem tako da su mi preporučile Sensitive protect koji možete da mažete bebama već od 3 meseca. Nisam sigurna da li tu postoji i faktor 50,pošto sam dobila 30,možda je greška,ali nije ni toliko bitno jer bebu ne izlažem direktno suncu (štitim ga koliko mogu).


Ukoliko vam se kao meni dešava da se ospete od sunca onda imate alergiju,a Eucerin i za to ima rešenje - Sun allergy protect spf 50.

Face sun gel-creme Oil control spf 50+ me je već oduševila odlično štiti od štetnih sunčevih zraka,a štiti i od znojenja. :)

Tu je i Dermato clean 3u1 micelarni fluid o kojem sam već pisala ovde pa da se ne ponavaljam.
Svi već znate da ga ne menjam. :)

Sa Eucerinom je uvek lepo,a i nešto novo saznam.
Nadam se da sam vam prenela barem delić atmosfere i predavanja.
Eucerin je zadobio moje poverenje i sada slobodno mogu da vam preporučim njihove proizvode pa čak i one koje nisam probala,toliko im verujem.

O novim proizvodima ću vam pisati kada ih isprobamo.
Do tada mislite na sebe i svoje zdravlje i odgovorno se ponašajte na suncu. :)



vaša Ema


Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.