Пређи на главни садржај

Zaful wishlist #3



Zaful sajt je moja redovna sardnja,kao što već znate ,tako da i ovog meseca pišem listu želja.
I evo šta sam ovog puta odabrala:

Haljina za moju mamu

Plus Size Midi Striped Trapeze Tank Dress - Black 2xl



Lepa i praktična haljina koja može da se nosi u različitim prilikama.


Plus Size Knot Front Top - Wine Red 2xl



PU Leather Bi Fold Small Wallet - Black




Floral Chain Mini Crossbody Bag - White


Moram da kažem da me je Zaful namučio ovog puta,kako nije odavno-sve što sam htela bilo je rasprodato.
Nisam želela da pređem na jesenje stvari,jer je Zaful najbrži što se tiče isporuke pa još uvek imate šansu da poručite letnje stvari.
Samo obratite pažnju,da se ne pređete kao ja,ono što je već na sniženju ne možete više da snizite kodovima za  popust.
Mislim na čuveni kod ZafulChen (i slične kodove za popust) koje ukucavate prilikom poručivanja,znači važi samo za proizvode koji nisu na sniženju.

Do sada sve što mi je stiglo sa Zafula je bilo kvalitetno tako da verujem da će tako biti i ovog puta,iako sam malo razočarana što nisam uzela torbicu koju već neko vreme merkam. Brzo se rasproda.

Kako vam se sviđa moj izbor?
Šta bi ste vi poručile?

Da li se se prijavile za nagradnu igru? :) 


vaša Ema

Коментари

  1. Uf, nema ništa gore nego kada se rasproda ono što mjerkamo :/. I ja sam se plašila za šorc koji sam poručila. Stvarno mi se dopao, i što kažeš-dugo sam ga mjerkala, a kada sam ga poručila bio je pod opciom rasprodano, ali nekim čudom se našao u paketu za isporuku :D. Možeš zamisliti koliko sam bila srećna :D
    Listica je predivna i mnoogo mi se dopada ova cvjetna torbica.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jupi za tebe i šorc. :D
      Ali vama sitnijima je generalno lakše da pronađete šta vam odgovara.
      Hvala draga. :*
      I ja tebi želim lep dan. :)

      Избриши
  2. Meni je ova cvjetić torbica prava mala divnoća :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.