Пређи на главни садржај

Dresslily plus size tankini and more



  Danas vam predstavljam paket sa Dresslily sajta koji promoviše best plus size tankini for sale .
  Moj izbor nije baš tankini,ali pogledajte šta sam pronašla i koliko je sladak kupaći. :)

  Evo šta je bilo u paketu za koji ste čitali wish listu ovde .

  Pre nego što vidite proizvode moram da vam kažem da me ovaj paket uopšte nije obradovao iz više     razloga,a prvi i glavni je naša carina!
  Da ,opet i ovog puta su baš zacepili,a nisu čak ni potpis stavili da ne vidim ko me je ojadio.
  Dakle ode još jedna hiljada,a čekam još dva paketa (koja su kako vidim na sajtu,podelili na dva           dela).
  Šta da vam kažem,sem da nije uopšte prijatno,čak razmišljam da prekinem sa ovim saradnjama,još      malo pa mi se ne isplati.


 Floral Print Slip Drawstring Jumpsuit

https://www.dresslily.com/floral-print-slip-drawstring-jumpsuit-product2112683.html?lkid=1747119

Ovaj kombinezon sam dobila kao nadoknadu,sećate se onog prethodnog sa Zafula,e ja sam ima napisala da bi trebalo da proizvode veće,a oni kako su ažurni ponudili su mi rešenje.
Svaka im čast,stvarno se osoblje Zafula trudi da im kupci budu zadovoljni.

Uglavnom opet sam se prešla.
Prethodni kombinezon je bio XL i zato sam sada uzela 2XL,taj je bio najveći i računam biće mi dobar,ali...ovo je drugačiji model,a i materijal tako da sam mogla glat da uzmem dva broja manji.
Sreća ima podesive brtele i pojas na struku pa može nekako da se prilagodi.

Lep je,udoban,ima i džepove,ali ogroman. Takav mu je model valjda.

Ne znam da li ću ikada naučiti da poručim sebi pravu veličinu.

Drugi proizvod je gore pomenuti kupaći.

Crossback Tropical Pineapple Plus Size Bikini Set


  Baš je sladak,mnogo mi se sviđa,ali možda bi bilo bolje da sam uzela 3xl,iako moja mama kaže da     mi odlično stoji.
  Nekada davno imala sam ovaj model kupaćeg,gornji deo kao majičica samo što ovaj ima i umetke       koji kao drže grudi,ali su mali pa sam ih izvadila. Lepše mi izgleda i lepo stoji i bez tih "čašica",a i     brže će se sušiti.
  Ja se opremam za more,samo još da odemo. :D 
  Brzo će i septembar,evo avgust već žuri da prođe.
  Uvek sam tužna za svoj rođendan,jer mi je on znak da je prošlo leto. :(

  I stigosmo do zavesa za Leninu sobicu

 Butterfly Print Sheer Tulle Window Curtain



Ova divna zavesa,tj.dve zavese  su poručene za dečiju sobu i pravi su dokaz kako to Kinezi zamišljaju kvalitet.
Iako su poručene dve iste,kao što vidite dimenzije nisu iste i sada moram da prepravljam što nije nemoguće,ali je vrlo zamorno.
Znači ako poručujete zavesu,trebaće vam dve,ili tri pošto su uske i velika je verovatnoća da će vam se ovo desiti pa ih premerite pre pranja i kačenja,a da moraćete da ušijete i one plastične zakačaljke.
Zavesa inače lepo izgleda,lepo se uklopila sa sobicom jer su zidovi ljubičasti,a tepih čipav narandžasti tako da se se sve uklopilo.
Možda vam ovako nabrojano ne deluje,ali verujte,prava je dečija sobica,vesela i razigrana. :)

p.s.
Ne verujem da će ovo nešto promeniti,niti da će neki carinik pročitati,ali moram da napišem.

Sve ovo svakako vredi više od hiljadu dinara,pa se posle nekog vremena smirim,ali se jasno vidi kakva smo mi država i uvek važi isto pravilo- deri sirotinju.
Nikada se ne hapse pokretači stvari,loših stvari,uvek sitni lopovi,tako i sa carinom.

Vide da piše poklon i opet ocarine i pošalju o mom trošku,znači carina + poštarina.
A šta da nemam da im platim?

Bez obzira na fakultetsku diplomu ja sam nezaposlena i živimo od jedne plate.
Nikada vam ovo nisam pisala (sem o carini),nemam baš običaj da se javno žalim,snalazimo se nekako.
Kao i mnogi drugi u ovoj državi,imamo probleme.
Prošla godina (i dobar deo ove) nam je bila puna izazova jer sam ja morala celu godinu da volontiram puno radno vreme bez ikakve nadoknade,a mom mužu je banka blokirala platu. Sreća to je prošlo.
I tako ja prihvatim saradnje,a onda mi se tu nacrta carina koja gleda svaki dinar da mi uzme.
Razumete zašto se ljutim.
I još gore,prepuštene smo njihovoj milosti (mi blogerke).

Ne zamerite mi,ponekad mi baš pukne film,ali i dalje sam vaša

         Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.