понедељак, 24. јул 2017.

Dresslily Hawaiian shirt online wishlist



Ovaj post donosi novitete i to ne samo zato što vam predstavljam Dresslily sajt već što će post biti dvojezičan.

This post brings news, not just because I represent the Dresslily website but the post will be bilingual.
Dresslily promotes 
Dresslily promoviše Hawaiian shirt online i plus size tankini .

This post brings news, not just because I represent the Dresslily website but the post will be bilingual.
Dresslily promotes Hawaiian shirt online and plus size tanks.

Here's what I chose

Evo šta sam ja odabrala

Crossback Tropical Pineapple Plus Size Bikini Set




Floral Print Slip Drawstring Jumpsuit


https://www.dresslily.com/floral-print-slip-drawstring-jumpsuit-product2112683.html?lkid=1747119

Mnogo mi se dopao ovaj kombinezon i ima ga u mojoj veličini,barse nadam da je odgovarajuća. :)

I really liked this jumpsuit and it's in my size, I hope it's appropriate. :)

And something for my daughter's room

Butterfly Print Sheer Tulle Window Curtain




Jedva čekam da mi stignu proizvodi pa da ukrasim Lenki sobicu. :) 
Nadam se da neću dugo čekati,jer kombinezon je letnji.

I can not wait for the products to arrive and to decorate Lenka's room. 
I hope that I will not wait long because the jumpsuit are summer.



vaša Ema

4 коментара:

  1. Predivan izbor. I meni se mnogo dopao ovaj kombinezon, a sinoć sam se i zaljubila u ovu zavjesu. Stvarno je predivna.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :*
      Zavesu merkam mesecima i eto došla je na red,jedva čekam da je okačim. :)
      Kombinezon mi se učinio komotnim,tako mi deluje model,a i imao je 2xl veličinu.Kinezi i njihove veličine.Ne znam da li si videla one uske pantalone koje sam poručila,one su 5xl? :D
      I ja tebi želim lep dan,ljubim te :*

      Избриши
  2. Одговори
    1. Deluje mnogo dobro i sada ne mogu da dočekam da stigne pa da vidimo kakav je uživo. :D

      Избриши