понедељак, 02. новембар 2015.

The Wet brush- squirt


Mini Wet brush četka

Detangling hair brush,za zdraviju,mladju kosu.



Moja naslednica (koja više naginje ka modnom blogovanju) je od http://marrakesh.rs/  dobila ovu mini četku na poklon pa je sa uživanjem testirala. :)





Inače četka i jeste mala zato što je za Lenu.


Uživa dok se (sama) češlja i pozira mami. :)



 Kao što znate,dečija kosica je nežna,meka,svilenkasta,savršena za pravljenje čvorića i lepljenje hrane umazanim prstićima.
Posle kupanja( i pranja kosice ) raščešljavanje ume da bude prava noćna mora- pokušavam da je ne počupam,oba se buni,nekada i otima,a čvorići stoje li stoje.

I onda sam se setila mojih prijatelja Marrakesh Srbija ( sada već mogu tako da ih nazovem pošto nam je ovo već četvrta saradnja ) i pitala da li su Wet četke pogodne za malu decu( od dve godine )?
Odgovorili su mi potvrdno i poslali da se uverim sama.


I uverila sam se.
Lako raščešljavamo i mokru i suvu kosicu,kosa ne puca,a loknice su lepe.
Baš nam je olakšala češljanje.

Četka vam stiže upakovana u (ovu) plastičnu kutiju,koja ujedno služi i kao zaštita samoj četki,a ima i prozorče kako bi prilikom kupovine uživo mogle/i da pipnete iglice i proverite da li vam odgovaraju.


Opis četke na samom pakovanju je na engleskom,a evo i na srpskom.

Tajna Wet Brush™ četke je u novoj tehnologiji i revolucionarnim specijalnim IntelliFlex™ iglicama koje su čvrste, tanke, vrlo fleksibilne a pri tome lagano klize kroz kosu bez čupanja i pravljenja čvorova. Fleksibilnost četke omogućava zaštitu i bezbedno češljanje. Masira vlasište i stimulišu cirkulaciju . Dovoljno čvrste za raščešljavanje najzahtevnije kose i dovoljno nežne za bilo koju kožu glave. Elimiše lomljenje kose bez bola i bez čupanja prilokom češljanja posle pranja kose. Omiljena za sve uzraste. Brzo i bezbolno raščešljava najzamršeniju i najsuvlju kosu.

Četku,naravno,možete da kupite i za sebe bilo da vam treba kao putna varijanta,za torbu,ili za svaki dan, s tim što za svaki dan ipak preporučujem veliku,zgodnije je nama velikima. :)


Da li ste već probale Wet četku?





Vaša Ema 

11 коментара:

  1. Jesam, ali primerak za mamu i odlicna je :) ! Mojoj cerkici nikako da krene kosa, ali kada budemo imali tako lepe lokne trebace nam i dobra cetka ! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :)
      Hvala,mi smo se rodili sa kosicom pa je sada imamo dužu.
      Polako,biće kosice,a biće i novih dizajna pa ćete moći da birate. :)

      Избриши
  2. Nisam je probala ali cerkica ti je jakoooo slatka! Meeeeedic pravi! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Olivera cene su na sajtu,tj.kada se popuni prijava (ja ih ne znam ). :)

      Избриши
  4. Одговори
    1. Hvala Marina :*
      Četke možeš da poručiš preko sajta ( link u postu ). :)

      Избриши
  5. Slatkis maleti :) ima prelepu kosicu :) cetka je medena i bas mi je drago sto joj odgovara <3

    ОдговориИзбриши
  6. asalatka devojcica sa prelepom kosicom koja zaista zasluzuje ovu divnu cetku.

    ОдговориИзбриши