Пређи на главни садржај

Rekla mi je mama


Ne znam zašto baš u sitne sate (i samo tada) dobijam inspiraciju za pisanjem, ali eto... 

I evo još jednog posta, šaljivog, ili bar šaljivog u pokušaju, sa još jednom bitnom temom 

 Odrastanje i koliko nas majke razumeju i podržavaju






Koliko sam samo sati izgubila, ma šta sati, dana, nedelja pa i godina u druženju sa depilatorom dok sam mučila samu sebe.

A zbog čega, pitate se? 

Pa da budem lepa, a mama mi je rekla da će od brijača da mi izraste još više dlaka. 😳

Priča počinje sa mojih nekih 12/13 godina, pubertet udario i ja shvatih da nisam povukla na mamu i babu, već na tatu. 🙄

I dok sam mami bila još mala devojčica "drugarici" iz škole sam bila meta, tako da su svi u razredu počeli da primećuju moje noge. 

Kako nisam imala podršku kod kuće, rešila sam biću sama svoj majstor. 

Jeste da nisam baš sigurna kako to tačno ide, ali šta tu ima puno da se misli, brijač i voda i kreni! 

I tako sam prvi put obrijala noge, a vala i izvršila žestok piling na istim. 

Jao što je peklo! 

Posle tog iskustva shvatila sam da je za mene bolje da probam ono kako se zove, a da "epilacija". 

I uputih se sa mojoj babom na pijac da kupim aparat koji mi je ujna preporučila.

Kaže ne boli puno. 

Ma neeee, uopšte ne boli! 

Ali šta ćeš, za lepotu se istrpi i pola sata/sat sa spravom za mučenje. 

Prolazilo je vreme i ja sam naravno prešla na noviji model čupačice. 

Sama svoj majstor. 

Navikla sam se i na bol (osim kada su prepone u pitanju) i proširivala zonu rada, a i utrošeno vreme. 

Sve to vreme sam bila ubeđena da moram tako, jer ako se obrijem pretvoriti se u saskvoča (dobro mama nije baš tu reč upotrebila).

Prođe vreme i eto mene na ultrazvuku, prvi put u trudna. 😍

Kad napadoše me muž i doktorka što se depiliram. Nađoh se u čudu.

 Što to smeta? To je moja lična higijena. 

Doktorka kaže ne. Može da ugrozi bebi srce. 

Nisam želela da isprobavam, naravno i prekinula naviku. Nije mi bilo lako, kako ću sada?.... 

I onda su došle bebe, ćerka, pa sin i ko je onda imao 2 sata da utroši na epilaciju. 

Radi brijač. 

I da znate, da sam konačno shvatila da neću biti saskvoč. 😀😄

A i više nemam propratne probleme depilacije (crvenilo, urasle dlačice).



Volim te mama, ali nisi bila u pravu.



vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Joom kupovine

Pre par meseci sam prvi put čula sam za Joom sajt/aplikaciju, dobila i preporuke pa se zanela kupovinom. Proizvodi su uglavnoj jeftiniji nego na drugim sajtovima,mada ima i preteranih cena. Nisam vam o tome još pisala jer nisam baš sasvim sigurna da bih vam preporučila. Dobra stvar je što su ljubazni pa možete dobiti povraćaj novca ukoliko niste zadovoljni kvalitetom proizvoda ( i to im slikate). Na kompjuteru možete pronaći sajt,ali na mob.telefonu vas prebacuje na aplikaciju,što možda i nije loša opcija jel imate svoj profil sa porudžbinama i možete sve da pratite (gde je paket,kada stiže...). Evo šta sam ja poručila: Sunđer za depilaciju

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.