Пређи на главни садржај

Karmini ispod maske

 

Maske su postale novi modni detalj,ima ih u raznim materijalima i modelima.

Mnoge zbog njih više ne koriste karmine,razumljivo je zašto,ali ja i dalje volim da našminkam i usta.

Neko vreme sam testirala karmine koje imam,pa evo kako se koji ponaša ispod maske.


Aura i njen sada već stari,ali i dalje poznat tečni karmin absolute Matte otvaraju post.
Long lasting lip cream u nijansi 607 Mind on vacation.
Kao što vidite nije baš "miran" ispod maske,donja usna je dosta razmazana,gornja malo manje.
Ovaj karmin je lak za nanošenje i prijatan na usnama,ali mu trajnost nije jača starana ni bez maske (jedva izdrži pijenje kafe) ,a ovo razmazivanje ispod maske nije dopustivo.Ipak je to tamna nijansa.



Još jedan Aura karmin,ovog puta shine excess klasičan,kremast i mogu vam reći da uopšte nije loš (763 Pink cadillac).

Na žalost Aura je rešila da odbaci ovu liniju karmina i nisam je više videla u prodaji,a to im je velika greška jer su karmini bili veoma kvalitetni.

Ovo nije dugotrajni karmin,a na usnama će vam se zadržati duže od gore pomenutog tečnog karmina,takođe se manje razmazao od njega.
Ukoliko negde naiđete na ove Aurine karmine,obavezno kupite,nećete se pokajati.



Ali nisu svi karmini iz ove linije isti,evo primera.
Ovaj Aurin karmin (767 He's all mine) je najgore podneo masku,žestoko se razmazao,kao što vidite i skoro izbrisao sa donje usne. Da li treba da naglasim da ga niše nisam koristila? :,D 


Sada malo Maybelline ,ovo je odličan tečni karmin, Super stay matte ink u nijansi 25 heroine.
Izdržaće i masku i ručak,ma ceo dan i na kraju ćete morati uljanim sredstvom da ga skidate.
Ali,ima i ali,nisam stigla da ga potrošim kao novog ,iako obožavam ovu nijansu i sada se malo drugačije ponaša.
Problematičan je za nanošenje,nikako ne razmazujete usne!Mogu i da vam se zalepe,a kada ih odvojite ode parče karmina.
Sloj mora da bude tanak i precizno razmazan.
Jedan sloj je dovoljan,a drugi sloj se ne preporučuje jer onda počinje da puca i otpada u parčićima.


I za kraj Farmasi tečni mat karmin (matte liquid lipstick 204).
Lako se nanosi,za razliku od prethodnog,ne oseća se na usnama i dobro podnosi masku.
Kao i svi mat karmini malčice suši usta tako da ga nakon posla obavezno osvežim sjajem za usta.
Iako ima dosta prednosti,a među njima je i cena (često je na sniženju) ipak ručak neće izdržati.
Meni to nije posebno bitno,ali da znate.

Zaključak je negde i logičan - tečni mat karmini su pravi izbor za ispod maske,iako i neki kremasti (svetliji) mogu da prođu.

Kako ja više volim kremaste karmine,koji ne isušuju usne,tako u poslednje vreme češće mažem sjajeve. Oni se lako poprave i ne umažu cela usta (i okolo).

Naravno imam i par tečnih,pa ponekad i njih koristim.


Da li vi koristite karmine kada nosite masku i koje?


vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.