Пређи на главни садржај

Potrošeni proizvodi januar 2021.

 

Svi volimo ove postove,jer se tada i utisci sumiraju,a ja skupljam ambalažu da vam slikam pa ne stižem i onda nema ni posta.

Sada imam malo vremena (i ozdravila sam konačno) pa vam pišem,za januar doduše,ali barem pišem.  :D

Pa evo šta sam potrošila u januaru:


Dobro neki proizvodi su se trošili duže,ali to znate i same/i.

Ovog meseca nema puno proizvoda,više je krupna ambalaža.


Jessa je gel za intimnu regiu 300 ml.
Izuzetno je nežan,ne izaziva iritacije,pakovanje dugo traje,a i povoljan je. Kupujem ga godinama,u dm-u ,cena mu je oko 150 dinara (ne sećam se tačno koliko sam ga platila jer je često na sniženju ).
Postoji u dve varijante,najčešće uzimam drugi (žuti) sa kamilicom lepše i miriše,ali eto ovog puta sam uzela aloe veru (plavi).

Ziaja Coconut kremasti gel za tuširanje 500ml.
Bio je na sniženju u Gomex-u,pa sam rekla mami da ga kupi,a da ga nisam ni pomirisala.
Može se reći da je to bila greška- miris je preterano sladak (i ni malo na kokos),ali dobro nije toliko strašno,može da se izdrži.
Cenu sam naravno zaboravila :D 
Negde oko 300 dinara ,ako se dobro sećam,kao što rekoh mama je kupila pa i ne znam.
Probaću neki drugi miris,jer je vrlo kremast i prijatan za tuširanje.

Parafinska maska za ruke,kupljena u Lilly-u (online) za nekih 400 din.za mog muža i stvarno mu je pomogla,ali jednom nije dovoljno.
Mogao je još jednom da upotrebi jer je ostali dovoljno seruma,ali su mu rukavice bile tesne pa je jedva izdržao i prvi put,rekao je da mu trnu prsti,čak ih je i pocepao.
Probala sam i ja,baš zbog tog trnjenja i ništa,dobre su,ali su napravljene za žensku šaku,manju to bi trebalo da izmene,da naprave i mušku veličinu.

Selfi ring sa Rosegal sajta
Jedva da sam.ga koristila,vidite da ni foliju još nisam skinula,a onda je on u jednom videu samo prestao da radi.Probala sam da ga napunim i ne vredi.
A taman sam počela da ga koristim.

Premia krema za ruke sa nevenom 125 ml
Ima ih više vrsta,vrlo su prijatne za korišćenje,ali ako vam je koža suva obavezno neven,ili argan one su malo jače.Postoje u dve veličine 75 ml i 125 ml,cene su oko 100/150 dinara.
Prodaju se u Tempu i Maxi-u.

Pat je držač za selotejp,meni mnogo drag jer ga imam (skoro) celog života,još iz osnovne škole.
Dobila sam ga i čuvala,boja mu se vremenom promenila (bio je svetlo roz) ,par zubaca se polomilo,a kada mi je ispao i deo mu se polomio rešila sam da je vreme da se oprostim od njega.
Znam,ne treba se vezivati za stvari,ali...

Luxol gel za suvo pranje ruku 100ml
Pr proizvod pa mu ne znam cenu. 
Koristila sam ga,ali nisam oduševljena jer je od onih koji kada ga trljate ostavlja kuglice.
Nije jedini,ali ja to ne volim.

Uzorak nove Garnier kreme za lice,anti- age sa mirisom lavande i to kakvim.
Krema mi se dopala,prijala mi je licu,koliko sam mogla da primetim,ali taj miris!
Toliko su ga stavili da guši,bukvalno 15 min. guši,posle popusti.
Imam još jedan uzorak,strah me je da ga otvorim. :D



Tečni sapun Aloe vera 1l,iz Lidla.

Postoji više mirisa,ja najviše volim ovaj i kokos.

Cena mu je oko 150 dinara i odličan je.

Sviđa mi se i što ovakvim pakovanjem smanjujemo količinu plastike. :)

Luxol univerzalna krema aloe vera

Takođe pr proizvod,ovaj mi se dopao.

Najviše smo je koristili za ruke (mada sam je probala i na licu i nije loša) i baš je kako treba,ni previše vlažna ni previše suva.Deluje lagano,a lepo nahrani suve ruke.

Koža je brzo upije,ne ostavlja masan trag,baš je bila prijatna za korišćenje.

Tu su i dve Wet Brush četke,ove su bile Lenine.

Sa ovima smo završile druženje sa Wet Brush.

Velika je kao nova bila odlična,ma fantastična,ali je posle 6 meseci počela da gubi zaštitne kuglice sa iglica.

Dok mala,ljubičasta i dalje ima sve kuglice i nakon 5 godina,ali je izgubila neke iglice,druge upadaju unutra,krive se...i tako sada lutke imaju novu četku. :)

Colour catcher

Shvatila sam da vam ni jednom nisam pokazala Lovca na boje,a koristim ga godinama.

Ne kupujem ga toliko često,traje mi pakovanje,jer jedan taj "papir" možete i do 3x da koristite,u zavisnosti od veša koji perete i koliko boje uhvati.

Iako me nije izneverio ipak ne isprobavam sudbinu pa ne iskuvavam crni veš sa belim,ali crveni jesam i nije bilo problema.

Odličan proizvod! :D

Cena mislim da je bila 389 dinara,e sad da li dm,ili gde više se i ne sećam. :D


I naravno,plastična ambalaža ide u reciklažu,a poklopci u kesu za "Čep za hendikep" ,evo već je treća godina kako sam čula za tu organizaciju i njima skupljam čepove.

Njihovu kutiju možete naći u Big parku(Aviv)u Pančevu,ali i po mnogim školama.Pretpostavljam da je tako i u drugim gradovima.

Da li koristimo iste proizvode? :)



vaša Ema

Коментари

  1. Koristila sam Ziaja, baš taj od kokosa... Baš lepo miriše.... Obožavam kokos ❤️ Onaj hvatač boja redovno koristim.... Ostale stvari nisam probala.

    Novi post https://andjelina-svastara.blogspot.com/2021/02/odgledani-filmovi-2-druga-polovina.html

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala za preporuku Premia kreme za suvu kožu ruku. Nisam se usudila da je kupim. Malo sam bila neverna što se tiče kvaliteta. Volom DM kremu sa urea da kupujem zimi. Baš je dobra i često je na sniženju oko 140 dinara 75 ml. Ziaja proizvodi su jako dobri. Volim njihobe kreme. Ali mirisi proizvoda su zaista malo neprilahođeni proizvodima.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.