Пређи на главни садржај

Love this Luvyle

 Zdravo drage/i moje/i kako ste ?

Da li ste spremne za troškarenje? :D  

Danas vam pokazujem garderobu sa sajta Luvyle i mogu vam reći da su me oduševili.

Toliko mi se sviđa da mi je žao što mi nisu ponudili saradnju u vidu poklon kartice. :D 

Hello my dear and how are you?

Are you ready to spend? : D

Today I’m showing you a wardrobe from the Luvyle site and I can tell you that I was thrilled.

I like it so much that I am sorry that they did not offer me cooperation in the form of a gift card. : D


Samo pogledajte ove sexy duge haljine i sve će vam biti jasno.

Just look at these sexy maxi dresses and everything will be clear to you.



Zar nije divna?
Pravi odabir za vrele letnje dane.
Postoji i u drugim bojama. 

Isn't she wonderful?
The right choice for hot summer days.
It also exists in other colors.


A sada malo boho.
Ovaj stil nikada neće izaći iz mode.
Pored razigranih šara,ovaj stih haljina se pravi od prirodnih materijala,izuzetno prijatnih za nošenje.
Ne morate udobnost da žrtvujete zarad mode i stila. ;) 

And now a little boho.
This style will never go out of fashion.
In addition to playful patterns, this verse dress is made of natural materials, extremely comfortable to wear.
You don't have to sacrifice comfort for the sake of fashion and style. ;)


Pogledajte šta sam još pronašla i to u sekciji jeftine garderobe.

Take a look at what else I found in the  Cheap cute clothes section.


Ponuda je velika,ali je moj izbor ipak pao na ove košuljice.

The offer is great, but my choice still fell on these shirts.


Ne znam koja mi je lepša.
Žuta je prava letnja košuljica,lagana,vesela,sam pogled na nju popravlja raspoloženje.
Jarke boje,a vi u njoj kao suncem okupane.

Drugi izbor mi je bio ova trendi crno bela košuljica sa zanimljivim leoparskim printom koji povezuje i upotpunjuje dve celine.

I don't know which one is prettier for me.
Yellow is a real summer shirt, light, cheerful, the very sight of it improves the mood.
Bright colors, and you bathed in it like the sun.

My second choice was this trendy black and white shirt with an interesting leopard print that connects and completes the two units.

A kako se leto polako,ali sigurno bliži kraju ne bilo loše da na vreme poručimo i nešto "toplije" garderobe.
Meni je pogled privukla ova ombre tunika.

And as the summer is slowly but surely coming to an end, it was not bad to order some "warmer" clothes in time.
This ombre tunic caught my eye.


Deluje vrlo udobno,a nije loše ni da izgledamo moderno. ;)  

Odlično ide sa farmerkama,ali i sa helankama,jer je prave dužine za njih (ne želite da pokažete baš sve).

It looks very comfortable, and it's not bad to look modern. ;)


It goes great with jeans, but also with leggings, because it's the right length for them (you don't want to show everything).

Zato ako volite helanke,kao ja,radi veće udobnosti,a i kulture poručite nekoliko tunika i uživajte.

So if you like leggings, like me, for more comfort and culture, order a few tunics and enjoy in life.


How do you like my choice?

What would you say?


Kako vam se sviđa moj odabir?

Šta bi ste vi poručile?


vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.