Пређи на главни садржај

New Elizavecca foundation and hand cream



Negu zahteva svaki deo tela,ali ruke su najčešće zaboravljene.
Hladno vreme i često pranje dodatno isušuju kožu ruku pa da bi sprečili njihovo pucanje,trebalo bi ih mazati hranljivim kremama.
Elizavecca  mi je poslala jednu takvu (veoma hranljivu) kremu na testiranje.

Care is required by every part of the body, but the hands are usually forgotten.
Cold weather and frequent washing further dry the skin of the hands, so they should be greased with nourishing creams to prevent them from bursting.
Elizavecca sent me one such (very nourishing) cream for testing.


Kao i uvek Elizavecca ima preslatka pakovanja i (što je važnije) kvalitetne proizvode.
Ova krema sadrži 30% shea putera,bogata je vitaminima A,D,E,F i veoma brzo prodire u kožu , što bi danas mnoge blogerke rekle "upija se u kožu".

Evo šta kaže Elizavecca

As always, Elizavecca has cute packaging and (more importantly) quality products.
This cream contains 30% shea butter, is rich in vitamins A, D, E, F and very quickly penetrates the skin, which many bloggers would say today is "absorbed into the skin".

Here's what Elizavecca says

 Elizaveeca YeonYe HteokMyung 2Hsam HAND CREAM (엘리자베카 연예혁명 투삼 핸드크림)
★ Product Description
1. Shea Butter 30%
Shea Butter, extracted from the Caribbean tree fruit in Africa, is an ingredient that gives the skin an amazing moisturizing power.
It contains a rich amount of vitamins A, D, E, and F, and has excellent skin penetration.
2. Sea cucumber
Sea ginseng, which means sea ginseng, is rich in collagen called sea cucumbers. It is rich in collagen and mucin, and is a helper ingredient that gives the skin vitality and shine. The efficacy of these sea cucumbers is a good ingredient for skin.
3.Red ginseng
Red ginseng is a friendly ingredient that is being used as a health functional food that Koreans love most! It is a saponin ingredient of red ginseng. It forms a natural moisturizing film to help skin, moisturizing skin with dull and rough skin.
It can also be used as a nail nutrient !!
★ How to use it


Available for all skin types
It absorbs the hand cream while massaging it.
Applying hand cream to your fingernail will help you to maintain a shiny hand


 Krema je zaista hranljiva,a moje ruke je brzinom svetlosti upiju.
To me baš i ne raduje jer moram malo više kreme da stavim ,a koliko često mažem ruke znači da ću kremu jako brzo da potrošim,šmrc. :D

The cream is really nourishing and my hands absorb it at the speed of light.
It doesn't really make me happy because I have to put a little more cream on, and how often I rub my hands means that I will use the cream very quickly, sniffing. : D


Ovo mi se posebno dopalo - folija na vrhu i ne brinem da li je neko dirao kremu pre mene ( što je bitno ,naročito sada kada je po celom svetu panika zbog opakog virusa).

I especially liked this - the foil on top and I don't care if anyone touched the cream before me (which is important, especially now that there is a panic about a viral virus around the world).


Evo da vidite i gustinu kreme.
Lepo nahrani ruke,ali ako su vam jako suve,ova količina vam neće biti dovoljna.
Ima prijatan,blag i nekako bebi miris,tj.miriši nežno kao bebi kozmetika.


Kojerska kozmetika je veoma hvaljena (naročito u poslednjih godinu dana) ,ali desi se da neki proizvodi ipak ne odgovaraju.

Ovog puta čini mi se da ovi proizvodi neće odgovarati ni meni ni celom podneblju.
O čemu se radi i zašto to kažem?

Here you can see the density of the cream.
Feed your hands nicely, but if they are very dry, this amount will not be enough for you.
It has a pleasant, mild and somehow baby scent, ie it smells as gentle as baby cosmetics.


Korean cosmetics are highly praised (especially in the last year), but it happens that some products do not fit.
This time it seems to me that these products will not suit me or the whole climate.

What is it about and why do I say it?


U pitanju je puder za lice.
Ovde ga vidite u dve nijanse.

It's a face powder.
You see it here in two shades.


Ali velike razlike nema i oba su poprilično bela,čak i za mene ovako ekstra svetlu,ali to nije slučajno.
Korejke vole da budu bele,veoma bele,pa su smislie kozmetiku koja će ih dodatno izbeleti i zato su ovi puderi tako beli.
Imaju i zaštitni faktor 50+ .
Takođe su imali zaštitnu foliju na vrhu.

But there are no big differences and both are pretty white, even for me this extra bright, but it's no accident.
Koreans like to be white, very white, so they come up with cosmetics that will further whiten them, which is why these powders are so white.
They also have a spf 50+ .

They also had a protective film on top.


Ovde mi je na licu svetljia nijansa,ona koja vuče na roze No 9.
Kada su mi ponudili da je testiram oduševila sam se,jer konačno rozi puder! :D
Ali...
Nanela sam ga četkom,iako mu je tako veća prekrivna moć tako se i mnogo više vidi i ističe svaku nepravilnost (neophodna je neka baza).
Doduše Elizavecca i preporučuje korišćenje beauty blendera i bolje je tako.

Here is a brighter shade on my face, one that pulls on pink No 9.
When I was offered to test it, I was thrilled, because it finally turns pink! : D
But...
I applied it with a brush, even though it has so much overlay power, so much more is seen and highlights any irregularities (some base is needed).
Admittedly Elizavecca also recommends using a beauty blender and better.


Ovo je druga nijansa No 11,naneta beauty blenderom.

Evo opisa proizvoda od proizvođača i uputstva:

This is the second shade of No 11, applied with a beauty blender.

Here's a product description from the manufacturer and instructions:


Elizavecca skin liar T-rawing Foundation
[엘리자베카 스킨 라이어 티로잉 파운데이션]
★ Product characteristics
There are two kinds of color [light beige and natural beige]  NO 9.  NO 11
It helps protect from UV rays, whitening and helps improve wrinkles.
It is a texture that absorbs well to the skin. so there is no cling to the pores.
When you modify your makeup, it also makes your skin look smooth and naturally.
Also, It contains hyaluronic acid and collagen, which helps soothe irritated skin and keeps it moist and lively.

★ How to Use
When you make up, please apply this one appropriately on your skin and spread it as thin with a sponge
and, Tap it several times to absorb it in the skin.


Predložili su mi da pomešam obe nijanse,probala sam i tako,ali je svetlija nijansa preovladala i opet sam bila previše bela.

Ko voli da se dobro zaštiti od sunca ovaj puder je pravi izbor zbog spf 50+ tako da ću se ja baciti na ovaj "tamniji" jer se on bolje uklapa u moj ten pa ću vam javiti da li deluje na bore i kolika mu je postojanost (za sada sam ih nosila kratko,par sati).

I moram da naglasim da ne mislim da su ovi puderi loši,samo me je šokirala njihova belina (naročito što živim u zemlji gde su sve nijanse tamne i žutog pod tona) i zbog toga mi treba više vremena za testiranje,za sada mogu da vam kažem da je mat,što meni odgovara,ne prosijava (za sada) i ne osećam ga na licu.

And I have to emphasize that I don't think these powders are bad, I was just shocked by their whiteness (especially since I live in a country where all shades are dark and yellow in tone) and therefore I need more time to test.


Da li bi ste koristile ovakve pudere,ili ste ih možda već probale?
Pišite mi vaše utiske.

They suggested I mix both shades, I tried both, but the lighter shade prevailed and again I was too white.

Who likes to protect from the sun well this powder is the right choice because of the SPF 50+ so I'll throw myself on this "darker" because it fits better with my complexion so I'll let you know if it works on wrinkles and how well it has stability (so far I've worn them for a few hours).

Would you use powders like this, or have you tried them already?

Write me your impressions.



vaša Ema

Коментари

  1. Nisam ih probala, ali zvuče veoma interesantno. ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su slatka pakiranja. Prvi put vidim ovaj brend. Ja bez krema za ruke ne mogu, druge stvari znam i preskočiti ali kremu za ruke ne mogu jer mi koža buse toliko suha da boli. Šteta za pudere ovi s zaštitnim faktorom 50 su meni najdraži. I ja sam dosta bijela i ne sunčam se uopće ali neki su mi opet presvijetli 😋

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ne mogu bez kreme za ruke.
      Puderima sam se baš obradovala,ali azijke se drugačije neguju.Svašta smo njihovo prihvatile,ali trend izbeljivanja teško.

      Избриши
  3. Volim Eliza Vecca proizvode! Ova krema za ruke izgleda primamljivo!

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  4. U zadnje vrijeme dosta čitam o Elizavecca proizvodima i djeluju mi baš zanimljivo! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu zanimljivi i kvalitetni,sve što sam probala mi se dopalo sem pudera.
      Verujem da bi i ovaj puder bio odličan samo da nije za izbeljivanje. :D
      Probaću da ga pomešam sa nekim tamnijim,pa javljam.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.