Пређи на главни садржај

Rosegal goodies


 Rosegal me je obradovao ponudom za saradnju. :)
 Naročito zbog ovih duksera,ali naša carina se baš potrudila sve da pokvari.



Ne bih da prenosim negativna osećanja u postu (sreća brzo me i prođu),ali pošto me dosta vas pita počeću sa tom temom,ali  ukratko:

Ovo je saradnja,dakle dobijem pakete (ne plaćam) koje testiram i reklamiram. Ovo naglašavam,jer ima onih kojima nije jasno pa me u porukama zapitkuju.

Ova porudžbina je trebalo da stigne pre Nove godine,ali je naša carina tu umešala prste (vole da ih pominjem u postu) i dosta zadržala pakete (da ,porudžbina je podeljena u dva paketa) i naravno oba ocarinila tako da me je ovo zadovoljstvo koštalo oko 1500 dinara.
Nije to puno,ali s obzirom da ne dobijamo novac za postove,već samo proizvode nije u redu.
Probala sam ja to još pre par godina da im objasnim,zvala sam ih,ali nisu bili zainteresovani ni da čuju.


A sada proizvodi,ima dosta sličica pa skuvajte kafu i udobno se smestite :D

Preslatke patike



Model je moderan,a zbog visokog đona i eko kože i praktičan,ali...
Kinesko ostaje kinesko.Svi modeli patika su im u prstima suženi,ove čak i ne toliko,ali  su i dosta tvrde.
Što možete da  iskoristite ako vam zatreba samoodbrana. :D
Šala.


Ovo sam namerno slikala,da vidite kako izgleda unutrašnje gazište i šta je ispod njega.
Ovo čak nije bilo ni zalepljeno,ali je malo deblje i nije loše što se tiče udobnosti (barem za za ovo kraće vreme isprobavanja po kući).
Uvek možete da stavite neki novi uložak,ali ove patike su bile preko 20$ plus carina i onda još platite uloške koji mogu i do 1000 dinara da koštaju... nisam sigurna da vredi toliko ulagati u ove patike.



Sledeći proizvod je za kuhinju


Ovo je nešto kao zaštitna folija (malo jača) ,koja štiti pločice od prskanja.
Nije loša zamisao,samo što je stiglo poprilično izgužvano na pregibima,a kada sam pokušala da ispravim ispalo je još gore. :D

Sledeći proizvod sam već poručivala,mora se :D

Zaštita za fioke



Od kako je bebac prohodao zainteresovao se za fioke,a toliko je jak da ova jedna plava koja spaja dve fioke njemu ne predstavlja problem,povuče ih obe pa čeprka po gornjoj,zato mi je bila neophodna i ova zakačaljka sa strane.
Šteta što ih prodaju po jednu u pakovanju,a ne kao ove plastične po dve.

A sada nešto najslađe :)
Dukseri za mamu i ćerku



Videli ste nas na početku posta,mnogo slatko izgledaju,ali ne znam da li se primećuje koliko su tanki.
Kada sam poručivala nisam imala predstavu da su ovo praktično letnji dukseri,toliko su tanki,skoro da možete da vidite kroz materijal. Baš bezveze,nadala sam se da ćemo moći odmah da ih nosimo.

Piše da su matching,ali se prodaju pojedinačno.Tako da cena koju vidite na sajtu je cena jednog duksera i poručujete jedan po jedan.

Moj je xl veličine i odgovara mi,ali Lenin je 110 (to je bio najveći,a ja sam baš rešila da uzmem) i malo joj je knap u ramenima. Nadam se da ćemo moći makar jednom da se uparimo. :)


Jeggings



Imam već jedne farmerke-helanke i super su mi pa sam htela da probam i ove.
I to je jedini proizvod za koji sam mislila da će mi biti mali (jer nije plus size),ali sam rešila da pokušam.
A kada su stigle...


U redu,više su helanke,nego farmerke,ali svakako je pomoglo i to to što sam smršala.
Nisam bila ni svesna koliko dok mi nisu stigle ove helanke ( i jedne sa drugog sajta,ali o njima u drugom postu).
Za nijansu su deblje od običnih helanki,ali ih nisam još uvek nosila,nisu za ovo vreme.

I za kraj bluza


https://m.rosegal.com/plus-size-long-sleeves/plus-size-cutout-v-neck-t-shirt-2314551.html?lkid=72129591

Ovu sam poručila za doček,ali je stigla kasnije pa je dočekala Pravoslavnu Novu godinu.
Ovo je iz plus size dela,najmanja veličina (L) i za broj mi je veća (a možda i dva).
Materijal je tanji,lagan,prijatan ,ali mi je izrez oko vrata malo nezgodan,veći pa se vide brtele i spadala mi je sa ramena.
Ne znam da li je predviđeno da bude tunika,ali meni jeste,prekriva guzu.

Trebalo je vremena da paketi stignu.
Negde u novembru su poručeni,a svakog meseca sam gubila kilograme (do praznika tu sam se opustila,ali je kilaža ostala). ;) 
Uglavnom nisam bila svesna,iako pratim brojeve, koliko sam ja to smršala i kako sada izgledam.
Vratila sam se na težinu posle prve trudnoće,a pokušaću i na pre nje i samo još dijastazu stomaka da rešim i (što bi rekli) na konju sam. :D



Da li poručujete sa Rosegala?




vaša Ema 

Коментари

  1. Nisam do sada porucivala ni sa jednog drugog kineskog sajta osim sa Ali expressa. Hvala na detaljnim recenzijama i molim za savet za gubljenje kilograma, neophodan mi je 😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu,hvala tebi na komentaru. :)
      Već sam pisala o tome kako sam ja počela da skidam kilograme,pogledaj postove o promeni načina ishrane,a biće i video uskoro. :)

      Избриши
  2. Divne stvari si naručila, ali patike su prosto WOW. Mnogo mi se dopadaju. :)
    Zapratila sam te, pa zaprati i ti mene ako ti se dopadne moj blog. xx

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.