Пређи на главни садржај

Promena načina ishrane, drugi deo



Kada sam posle mesec dana izvadila krv da proverim stanje organizma nakon restrikcije i promene načina ishrane za malo nisam pala u depresiju kada sam videla koliki mi je holesterol.

Posle toliko odricanja meni je holesterol bio veći nego pre kada sam sve jela!
Šokirala sam se.

I tako celo veče sedim utičena i zabrinuta i uopšte mi ne pada na pamet ,a ni mom mužu (koji radi u trasfuziji i bavi se tim stvarima) zašto je tako.
I onda me sutradan mama podsetila - pa smršala sam! :D
A šta se gubi mršavljenjem?
Masti!
A gde te masti idu? Pa u krvotok.
Eto jednostavnog obrazloženja. :)

Da,znate da mi je laknulo.

Važno je da su mi trigliceridi pali i da mi jetra nije masna (uradila sam i novi u.z. stomaka).

Kada sam završila sa ozbiljnim delom da vam pokažem šta sam jela.


Doručak ste već videle/i (i uglavnom je to kaša) ,ali da se podsetimo


Palačinke od integralnog/ovsenog brašna
(bez jaja i šećera)


Čia puding sa kupinama


Više mi se sviđa sa običnim mlekom nego sa bademovim tako da bademovo više nisam ni kupovala,prešla sam na kašu sa jogurtom.

Ručak je sa pilećim belim mesom pa kakva god da je kombinacija,a evo jedne:



Ovo je super ukusan ručak i uopšte ne deluje dijetalno.
Uz njega nisam jela hleb,a kada jedem.onda je to parče ražanog,ili hleba sa žitaricama...beli izbegavam.
U početku sam i krompir strogo izbegavala,ali kada sam čula da mi je jetra zdrava malo sam popustila,naravno bareni,ili kuvani nikako (najlepši) prženi.

I kako od ovakvog doručka i ručka ima ostataka,eto ideje za večeru.


Palačinke su od integralnog brašna,bez jaja,mleka i šećera.Povrće je bareno,meso proprženo na tiganju sa jako malo ulja (čisto da se ne zalepi),ali je tu uleteo krem sir.
Ovo je jedan dan i primer kako može zdrav obrok da bude i ukusan.
Dešavalo se da mi parče ražanog hleba i krem sir budu večera,ili mladi sir umesto krem sira,nekada palenta (na vodi i bez mleka) sa sirom (ne masnim).
Ako vas uhvati napad napravite keksiće od banane i ovsenog barašna/pahuljica.



Iako mi se desi da "grešim" uvek se vratim zdravoj ishrani.Čak sam primetila da mi štanglica čokolade više ne prija kao pre.
Isto važi i za pohovano belo meso,nekada omiljeno (mužu je i dalje).

Trudim se da jedem više voća i povrća,pijem zeleni čaj,šolju, uglavnom pred spavanje (pročitala sam da je tada dobro).Vodu svakog dana 1,5 litra,a počela sam i po 2 litre.
Kafu jednu,ili dve,turske sa kašičicom šećera,a u poslednje vreme stavljam fruktozu.

Ovo je sve počelo od mog ginekologa i gubljenja trudničkih kilograma,ali je postalo ozbiljno kada se umešalo zdravlje.
Gubljenje kilograma je postalo teže posle 4 skinuta.Ne bih rekla da sam se previše opustila,ali definitivno manje vežbam (jogu sam skroz zapustila).Poklopilo se sa bebcovim noćnim buđenjem tako da em nisam imala vremena em mi nije bilo do vežbanja.

Rezultat posle dva meseca - 6,5 kg manje i sniženi trigliceridi.
Uopšte nije loše. :)

Svakako ne odustajem pa ću vam javiti i krajnji rezultat,a vi mi pišite ako vas nešto zanima,a nisam pomenula.



vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.