Пређи на главни садржај

Mama daj nešto slatko



Da li slatkiši mogu da budu zdravi?
Itekako!

Od kako sam primorana da kompletno promenim način ishrane,počela sam da preispitujem i to što mi deca jedu,naročito starije dete.
Tu mi muž ne pomaže,čak se raspravlja oko namirnica.

Zna se kako smo nekada rasli i hranili se.
Iako smo jeli parizer i viršle,sve je bilo zdravije.
Jela su se kuvana jela,domaća,domaći kolači,nije se živelo na brzoj hrani,gaziranim sokovima i slatkišima.
Slatkiši su u 90. -im bili luksuz,ali eto to je još ispalo dobro.

I tako ja rešim da naučim starije dete da jede zdravije,a kako deca vole slatkiše (volim ih i ja) bacila sam se u istraživanje.

I evo šta sam pronašla:





O ovsenim kolačima sam već pisala,recept možete da pročitate ovde .
Jedina razlika je da sam sada dodala i čia seme.

Ovo je domaća (i zdrava) Nutela :D


Lešnike malo ispecite,obratite pažnju da vam ne zagore jer onda imaju gorak ukus.
Opnu (ono braon) možete da skidate,ali i ne morate.
Sameljite lešnike što sitnije.
Ja sam u secku,ali ako ga nemate može da vam posluži i mašina za mlevenje oraha,ili kako god se snađete samo da bude što sitnije.
U samlevene lešnike stavila sam 5 urmi, i kakao i sve ponovo iseckala.
To je malo urmi,ali mi je ostalo otišlo u kuglice,pa sam dodala i med.
Med je dao slatkoću,ali nije dovoljno sjedinio smesu,onda sam sipala malo maslinovog ulja.
To je pomoglo,ali je bilo previše gusto,znači potrebna je voda  i to više nego što sam ja bojažljivo sipala.
 Ukus nas je sve oduševio,a i ne može da bude loš pored tih sastojaka.

Što se sastojaka tiče  malo sam ih modifikovala (mere su odokativne) :
- oko 100 grama lešnika (treba 200gr )
-  5 urmi (potrebno je 100 gr)
- 1 kašika kakaa
- 2 kašike meda
- 2 kašike kokosovog,ili maslinovog ulja
- voda po potrebi

Ako imate dovoljno urmi med nije potreban.



Kuglice

-oko 300 gr badema
- suvo voće ,mix pakovanje (urme,smokve,kajsije,kruške...)

Sameljite bademe i sipajte ih činiju,sameljite suvo voće i dodajte bademu.
Sve sjedinite u kompaktnu masu,da bi se povezalo dodajte kokosovo ulje (ja sam maslinovo).
Rukama oblikujte kuglice koje možete da uvaljate u kokos,kakao prah (bez šećera) badem...a možete i da ih ostavite bez dodataka ( ja sam ostavila i par takvih zbog bebca ).

Velika mana ovih poslastica je što brzo nestanu. :D

I za kraj nešto što može da bude i slatko i slano :
Američke palačinke


Indukcione ploče upropaštavaju tiganje,muževi takođe.

Ove palačinke imaju samo 3 sastojka :
-brašno (300 gr) - heljdino,integralno...
- soda bikarbona (pola kašičice) i
-voda (oko 2dl za ove gušće palačinke)

Merila sam od prilike,nisam koristila kuhinjsku vagu.
Ovo je integralno brašno,koje možda nije najbolji izbor jer je malo grublje (oseća se da grebucka) pa ću sledeći put da probam sa samlevenim ovsenim pahuljicama. :)

Ne znam da li je neophodno,ali sam tiganj premazala kokosovim uljem.
Izuzetno brzo se ispeku,čak i ovako deblje.Okretala sam ih,ali mi se čini da i ne mora.
Vatra je bila jača,ali obratite pažnju i na tiganj. Ovaj moj ne lepi pa sam ga zato koristila,ali prazan prostor (koga je bilo dosta) gori/pregrejava se i samim tim oštećuje.



Palačinke i krem sam videla kod koleginice Milane - Milanassweetlife,na instagram profilu kuvajmozdravo.

Ako u ovu smesu dodate izrendane tikvice onda imate zdravu veziju uštipaka sa tikvicama. :)


Ovi recepti su brzi i laki,a tako zdravi.

Probajte pa mi javite kako se vašim ukućanima sviđa.




vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.