Пређи на главни садржај

Moje Dresslily haljine



Svašta se promenilo za 5 godina,koliko saradjujem sa stranim (i ponekim domaćim) sajtovima.

Izgleda da sada više ne pišemo recenzije kada stignu paketi (ne šalju mi podatke niti pominju drugi post) , bez obzira na to ja sam rešila da vam pokažem ove haljine.

Mislim da su ovi postovi ono što je bitno,jer možete da vidite haljine kako stvarno izgledaju,na pravim ženama,bez fotošopa.

Haljine su sa Dresslily sajta i stigle su odvojeno ( to da li će biti u jednom paketu zavisi od magacina u kojim ih drže),prva je stigla ova ombre (krajem juna).

Everything has changed in 5 years, as I cooperate with foreign (and some domestic) sites.
It looks like we no longer write reviews when packages arrive (they don't send me information or mention another post), nevertheless I decided to show you these dresses.

I think these posts are what matter because you can see the dresses really look like, on real women, without photoshop.

The dresses are from Dresslily's website and have arrived separately (whether or not they will be in one package depends on the store where they are kept), the first to arrive this ombre (late June).


https://www.dresslily.com/plus-size-glittery-ombre-maxi-product3140287.html?lkid=38212031

Posle druge trudnoće i moje pupčane kile garderobu poručujem isključivo u plus size delu,ali i tu ima "problema" sa brojevima.

Ovo je 2xl.

After the second pregnancy and my umbilical hernia, I order clothes exclusively in the plus size part, but there are also "problems" with numbers.

This is 2xl.


Obični 2 xl i ovaj u plus size delu nisu isti.
Obični 2xl je manji za (do) dva broja,a ovaj plus ispade za toliko veći.

Prepravka je bila neminovna (deda se stvarno potrudio) i evo kako sada izgleda.

The regular 2 xl and this one in the plus size part are not the same.
Plain 2xl is smaller by (up to) two numbers, and this plus turns out to be so much bigger.

The rework was inevitable (Grandpa really tried) and here's what it looks like now.


Zanemarite brtele,znam da je lepše da se ne vide,ali haljina sada izgleda lepo i što je najbitnije može da se nosi.
Ipak,kopka me da li bi izrez na dekolteu bio toliko dubok i da mi je odgovarala veličina?

Ignore the straps, I know it's nicer not to be seen, but the dress now looks beautiful and most importantly it can be worn.

However, bugging me whether the cutout neckline was so low that I fit the size?

Druga haljina me je oduševila,iako materijal baš i nije najbolji.

The other gown impressed me, although the material was not the best.


Ovo je takođe 2xl (plus size),ali mi stoji kao salivena.

This is also 2XL (plus size), but it stands as a glove.


Haljina je ista kao i ona na sajtu,tako da me materijal nije iznenadio,ali bi bilo lepo da je neki tanji,nežniji.
Ovaj materijal je malo deblji i grublji,nekako mi nije za elegantnu haljinu (više je za suknju za svaki dan) i nema elastina što bi bio veliki problem da sam slučajno poručila manji broj.

Prilikom svakog poručivanja gledam deo gde su napisali mere i merim se santimetrom , pošto mi se mere stalno menjaju-ćitajte smanjuju-jupi! :D
Ali to nije mnogo značilo kod prethodne haljine,što znači da nekada poručujete na sreću.

The dress is the same as the one on the site, so the material didn't surprise me, but it would be nice if it were thinner, more delicate.

This material is a little thicker and rougher, somehow not for my elegant dress (more for a skirt for every day) and no elastin which would be a big problem if I accidentally ordered a smaller number.

Every time I order, I look at the part where they wrote the measurements and I measure a centimeter, as my measurements are constantly changing - read decrease - jupi! : D

But that didn't mean much to the previous dress, which means that sometimes you go for luck.



Haljina mi se toliko svidela (a i mojoj mami) da sam pozirala pred nevreme,morala sam da je uslikam. :D

I liked the dress (and my mom) so much that I posed in before the storm, I had to take a picture of it.  : D


Evo je i sa zadnje strane.
Prekriva do pola,što taman lepo ističe (moj uski) struk,a prekriva baš ono što treba.

Here's the back one too.
It covers up to half, which highlights my (narrow) waist just fine, and covers just what it needs.

I evo je bez gornjeg dela.

And here it is without the top.


https://www.dresslily.com/plus-size-flounce-one-shoulder-product2848433.html?lkid=38212031

Poprilično je uska,ali je gornji deo čini savršenom i udobnom.
Nosila sam je na jednom krštenju i baš mi je bilo prijatno (niko me nije pitao da li sam trudna), dan je bio malo svežiji pa mi ni njena debljina nije bio problem.

Ja sam vam sve pokazala,a na vama je da izaberete. :)

It is quite narrow, but the upper part makes it perfect and comfortable.

I wore it at one baptism and it was really nice for me (nobody asked me if I was pregnant), the day was a little fresher so its thickness was not a problem for me either.


I showed you everything, and it's up to you to choose. :)




vaša Ema


Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.