Пређи на главни садржај

New in #33 - jun



Ovaj new in post će biti malo opisniji,jedino što sam usled kašnjenja pozaboravljala cene. :D 

Ne znam da li su u pitanju godine,ali ova druga trudnoća me je baš sredila.
Hormoni i dalje prave nered gde god mogu i tako se sada borim i sa (masnom) peruti.
Otišla sam ja i kod dermatologa,ali je doktorka bila toliko zainteresovana da me je samo otkačila.
Rešila sam da probam sa šamponom protiv peruti i počela sam sa Biomelemom.

Biomelem regenere moć cveća


Prijatno me je iznenadio,a rekla bih i da je malo ublažio simptome već prilikom prve upotrebe.
Cene se ne sećam,ionako je bio na sniženju,u Lilly - u .

Stigla mi je i porudžbina sa Dresslily sajta


Uzela sam ovu stazicu za kuhinju,bila je na sniženju.
Simpatična je,ali ih više ne prave dobro kao ranije,ove sada kao da nemaju ne klizajuću podlogu, lako se pomeraju sa mesta,to mi se nikako ne sviđa.


Preslatka majičica je takođe sa Dresslily sajta.
Odlično prikriva moju pupčanu kilu,jedino je bazveze sto mora da se pegla.

Banggood


Brushalter je odličan,već sam pisala o ovom paketu, pročitajte ovde .

Mini dm kupovina

Potrebne sitnice.
Fitogal gel za dezinfekciju drugi put kupujem i zadovoljna sam,ali Fa anti-prespirant neću više kupovati.
Toliko je suv i čvrst,da nemam utisak da sam ga nanela.
Možda neko tako i voli,ali meni se ne dopada.
Oba proizvoda su kupljena na sniženju.

Jeftine sandale


Svi znamo onu narodsku : " Koliko para,toliko muzike" , svidele su mi se pa sam se nadala da će da izdrže ovo (jedva da liči) leto.
Pogrešila sam,jer su se raspale prilikom trećeg nošenja.
Srećom uspela sam da dobijem povraćaj novca.
Ne znam kako se zove prodavnica,ali znam da je najjeftinija u gradu i da te iste kineske cipele prodaju druge radnje i po duploj ceni,zato obratite pažnju.
Takođe ih prodaju i na fejsu,instagramu...širom interneta,nađoh ih iza 1200 dinara.

Cena - 990 dinara

Deprimira me što se Pančevo pretvorilo u kinesku pijacu,sve radnje prodaju kinesku obuću,čak i Opozit (imala sam tu sreću da mi se i njihove čizme raspadnu u startu,ali i sreću da mi vrate novac).
Dakle,nema moderne,a kvalitetne obuće,jer to što sam našla kožno liči na ono što je moja baba nosila.
Molim proizvođače da se uozbilje.

Vizit karte 

Najbitnija kupovina u junu je upravo ova i tu mi je pomogla štamparija Grafos (iz Pančeva).
Ljubazni su,korektni,lepo smo sarađivali tako da imate moje preporuke.

Cena- 1200 din./1000 kom.

Dresslily


U porudžbini su bile dve haljine,ova je stigla prva i to dosta ranije.
Saradnja sa njima se promenila pa tako više ne pišem recenzije,ali ću za ove haljine da napišem.
Šteta bi bilo da ne vidite.

Dakle,strpljivo čekajte sledeći post sa haljinama,linkovima i dosta slika. :)




vaša Ema

Коментари

  1. Znam na koju radnju mislis u kojoj su te jeftine sandale. Ja sam uzela tamo dosta obuce ali me sluzi, hvala bogu,ali po internetu se prodaju za mnogo vise.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru,znači mi jer sam se baš razočarala,da ne kažem ubedačila, po pitanju obuće.
      Svuda je ista obuća,samo su cene različite,a kako su krenule da mi se raspadaju ispada ići ću bosa.
      Možda je meni samo tako zapalo,iskreno se nadam da je to.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.