Пређи на главни садржај

New in #30 - februar


Februar je mesec zatišja,kako i ne bi bio posle januara i svih poklona,ali stigao mi je jedan poklon i u februaru. :)
Taman pred rođendan bloga stigla mi je unikatna šolja,baš za mene oslikana. :)


Ako i vi želite unikatnu šolju obratite se @radionicahandmade na instagramu. :)
Takođe na instagramu sam objavila više slika pa pogledajte.


Kada smo kod šolja ,da se ne zbunite ovde nije šolja nova,već memorijska kartica. :)



Praktična sam,pa sam mužu rekla da mi za Dan zaljubljenih kupi karticu,jer mi to treba.
I dve nedelje kasnije nađemo mesto gde prodaju kartice u pola cene (emodži koji se lupa o čelo).

E ovo sam ja kupila-mini kupovina u dm-u i skoro sve na sniženju -žena od akcije! :D


E sada se treba setiti cena,kada je prošlo mesec dana.


Balea šampon je bio na sniženju i cena je bila stvarno smešna - 69 din.
Tako da sam ga uzela,čisto da probam,ali prvi utisak je veoma povoljan.
Videću kasnije,ali sada mi se čini da uopšte nije loš,nežan,a lepo opere,blag miris,ne iritira kožu glave.
Mrežice za kupanje su bile nekih 80 din,po komadu.
Tako da sam uzela i mužu jednu,ne znaju muškarci da to treba menjati s vremena na vreme.

Balea Q10 kremica za oko očiju je takođe bila na sniženju ,koštala je nekih 250 din.
Ona čeka svoj red,ali probala sam je i prvi utisak je dobar,ne ostavlja trag,koža je lepo upije i spremna je za šminkanje.

Balea balzam za usne nije bio na sniženju ,ali dobijete dva za nekih 180 din.
On još čeka da stigne na red,nisam ga ni probala tako da vam javljam kasnije utiske.

Jessa intimni gel nije bio na popustu,ali sam ja imala kupon tako da me iskoštao oko 140 din.

Baby love gel za tuširanje takođe nije bio na popustu (popust pominjem jer je to bilo kada je dm dao popust na skoro sve) ,ali sam ja imala kupon tako da je bio snižen na nekih 240 din.
Ovo sam uzimala kada je Lena bila beba,pa čak veća beba i ne sećam se tačno kada sam prestala i na šta smo prešle,ali evo ga opet. :)
Biće i utisaka,kada počnemo da ga koristimo.

Jeste da je od prilike,ali setila sam se cena. :D


Stigao je i paket sa Dresslily sajta


Mali budžet pa je i porudžbina mala post je objavljen klik .


Zna se ko je glavni u kući. :D
Jedino mu je mama kupila preveliko,ali nema veze deca rastu.



Kakav je bio vaš februar?



vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.