Пређи на главни садржај

Proizvodi koji su me razočarali #4


Nastavljamo sa proizvodima koje bi trebalo da zaobiđete.
Nema ih puno,ali dobro je znati.

Labellino



Posle čuvenog Lipbuttera u koji sam se zaljubila rešila sam da probam i ovu mazalicu.
Žali para,ali stvarno.

Ne sećam se tačne cene,ali oko 600 dinara,a da bar vredi.
Osim modernog pakovanja ne služi ničemu,naročito zimi,leti još i može da prođe,ali nikako kao nega suvih usana.
Dakle totalni promašaj i bačen novac.

Slede dva proizvoda koja su me šokirala:


Freshka Gora deo stik

Predivan miris,prirodan proizvod,ali totalno neupotrebljiv.
Ne samo da ne vrši svoju funkciju,već sam od njega smrdela,a to mi se nikada (ranije) nije desilo.
Cena je oko 300 dinara,nešto manje,ali ima 30 ml što znači da i nije baš jeftin proizvod.
Hajde ovde ne žalim novac,ali i dalje ne mogu da verujem kako proizvod ne radi ništa pa još i pogorša stanje,onda bolje da ne mažem ništa .

Afrodita Mystic argan uljani gel za tuširanje

Afrodita je mnogo hvaljena pa sam rešila i ja da probam.
Pomislila sam da je gel obogaćen uljima dobar izbor za zimski period,kad ispade...
A ni cena nije bila baš mala,dosta je skuplji od drugih gelova oko 300 dinara,ne sećam se tačno.
Dok se tuširam osećaj je prijatan,a onda se obrišem i hoću iz kože da iskočim-nikada me koža nije svrbela kao posle ovog gela!
Uzvičnik da bi ste shvatile koliko to svrbi.
A ovo je kao namenjeno suvoj koži?
Prvo sam mislila da sam pogrešila,ali ne definitivno me je koža svrbela od ovog gela.

Dercos technique četka za kosu



Ovu četku sam dobila na snimanju Vichy reklame i ostavila je sa strane pošto već imam Shine brush četku sa duplim iglicama koja odlično radi svoj posao.
Jednom rešim da ovo bude Lenina četka pošto je prerasla onu malu Wet brush i šokiram se.
Četka je skroz plastična,tj.iglice,ali kao da je kineska kopija.
Može da očešlja samo površinu kose,dublje ne prolazi,a razmršavanje čvorića ne dolazi u obzir.
Odlična je da počupa kosu.
Dakle ime ne znači ništa,jer četka samo iz daleka izgleda kvalitetno.
Na kraju sam je dala mami,jer ona ima retku kosu i kraću,ali i njoj samo stoji kaže da joj jako naelektriše kosu.
Znači-totalni promašaj.

Balea papirna maska



Kada se pijavilo ovo limitirano izdanje instagram je vrveo od fotografija ove maske,svi su je hvalili.
Koštala je nekih 100-tinak dinara,bila je na popusti i rešim ja da je probam.
Bolje da nisam.
Toliko me je peckalo lice da nisam izdržala preporučeno vreme,morala sam brzo da je skinem.
Posle sam,naravno,bila crvena,ali ništa drastično,povuklo se.
Negu i bilo koje dejstvo pored ovog fijaska nisam ni primetila.


Ova preslatka lampa i nije potpuno razočaranje,ali ima manu.
Tu mi smeta što nigde ne piše koliko dugo treba da se puni (preko usb kabla) i koliko traje baterija.
Mislila sam da će duže trajati ako npr.jednu celu noć bude uključena u struju,ali ne, gasila nam se (a Lena se plaši mraka) tako da moramo stalno da je uključujemo u struju.
Naravno usb kabal služi za punjenje preko kompjutera,ali snašli smo se.
Ovo je inače sa jednog od sajtova sa kojim sarađujem,više se i ne sećam kog,jer je lampa poručena pre nekih godinu dana,možda i više.

Postoji još jedan proizvod koji nije ispunio obećanje

Eucerin ulje protiv strija



U početku je delovao,ali kada mi je najviše trebala pomoć dejstva nije bilo i dobila sam strije.
Znam da mu zadatak nije bio lak,ali mnoge žene su hvalile baš ovo ulje, kako ih je spasilo od strija.
I meni je u početku pomoglo kod nekih sitnijih,ali pred kraj trudnoće nije imalo nikakvog efekta i dobih ogromne strije.
Tako da mi je žao što sam menjala svog favorita-Šaljićev melem protiv strija.


Koji su proizvodi vas razočarali?
Da li ste probale neke od ovih?



vaša Ema

Коментари

  1. Ništa od ovih proizvoda nisam probala osim Eucerinovog ulja. Meni je baš odgovaralo ulje, hranilo mi je kožu i miris mi se dopao. Balea ima jako dobre proizvode protiv strija, kao i čuveni Jomelop <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je odgovaralo u početku,ali e zakazalo kada je najviše trebalo (meni je bio baš veliki stomak).
      Meni je čuven Šaljićev Strijet. ;)

      Избриши
  2. Probala sam isti labelino kao ti,takodje razocarenje.Prvo bacili smo 600 din na nista a za te pare mozes kupiti eos koji je ODLICAN i ima slicno pakovanje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka škola se plaća.
      Nisam ni pomislila da Labello može da ima tako loš proizvod,naročito posle Lip buttera koji je fantastičan,a eto njega su povukli iz prodaje (barem ga dm i Lilly više ne prodaju).

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.