Пређи на главни садржај

Nutree BRAZILIAN HAIR BOTOX EXPERT


Pre par dana sam od američke kompanije www.nutreecosmetics.com dobila hair botox na testiranje.
A kako ima nestrpljivih,brzo vam prenosim prve utiske.

A couple of days ago I got hair botox from the American company www.nutreecosmetics.com .
And how impatient I am, I give you the first impressions quickly.


Mislila sam da je u pitanju obična maska za kosu,ali ...
Radi se o termo multi-kontrol masci za kosu koja obećava da će vam:

- dubinski nahraniti kosu,koja će biti sjajnija i zdravija
- rekonstruisati vlakna (odnosi se na oštećenu kosu)
- zagladiti i omekšati kosu samo jednim tretmanom i da će taj efekat trajati 5 nedelja

I thought it was a simple hair mask, but ...

It is a thermo-multi-control hair mask that promises you to:

- Deep-feed your hair, which will be shiny and healthier
- reconstruct fibers (refers to damaged hair)
- Smooth and soften hair with only one treatment and this effect lasts for 5 weeks


Sastojci (neki od njih):

- morski kolagen
- glutaminska kiselina
- bademovo ulje

Ingredients (some of them):

- marine collagen
- glutamic acid
- almond oil


Stigla je ovakva,bez ikakve folije (deluje kao da je otvarana),ali dobro upakovana u dve kutije.
Ovo je pakovanje od 250 ml.

It arrived like this, without any foil (it looks like it was opened), but it is well packed in two boxes.
This is a 250 ml pack.


Mislim da svi vidite efekat,ali hajdemo postupno.
Moju frizerku je proces stavljanja ove maske podsetio na stavljanje keratina,ali nije komplikovan proces,još ukoliko se same farbate nećete imati problema.

Dakle, kako se koristi:

1.Operite kosu,samo šamponom,bez balzama
2.Osušite je potpuno
3.Podelite kosu u 6 delova i na svaki nanesite masku
4.Ostavite da stoji 30-40 minuta
5.Isperite 80% maske
6.Osušite velikom okruglom četkom
7.Ispeglajte kosu (svaki deo pređite 10-15 puta)

I think you all see the effect, but let's go gradually.
My hairdresser reminded me of the process of putting this masks on putting keratin, but it's not a complicated process, even if you do not have problems with the paintings themselves.

So, how it's used:

1. Wash your hair with shampoo, no balsam
2. Dry it completely
3. Divide your hair into 6 pieces and apply a mask on each
4.Open it to stand for 30-40 minutes
5. Wash 80% of the mask
6. Dry with a large round brush
7. Extend hair (move each part 10-15 times)

I onda dobijete:

And then you get:

Na ovoj fotografiji vidite moju kosu pre tretmana Nutree hair botox maskom i nakon,bez peglanja.

In this photo you see my hair before the Nutree hair botox mask and after, without ironing.


Ovde sam stavila krupniji kadar kose kako bi ste jasno videle razliku u struktruri dlake.
Moja kosa se ponaša kako da je pokupila svi vlagu u gradu i to možee da vidite na prvoj fotorgafija.
Na drugoj se jasno vidi da kosa lepše izleda,nahranjena je ,sjajnija i manje čupava,ono što ne možete da vidite je da je i mnogo mekša i nežnija.
Treća je nastala dva dana kasnije,jer sam tada uspela da odem kod frizerke na peglanje.
Ne koristim peglu,pa je i nemam,ali snašla sam se.

Here I put a larger hairline in order to clearly see the difference in the structure of the hair.
My hair behaves like it has picked up all the humidity in the city and you can see it on the first photo gallery.
On the other one can clearly see that the hair is more beautiful, it is nourished, shiny and smaller,what you can not see is that it is much softer and gentler.
The third was created two days later, because I then managed to go to the hairdresser to iron.
I do not use the iron, so I do not have it, but I got it.


Nikada do sada nisam koristila ovaj tip maske.
Kakvi su moji utisci?

Masku sam držala pola sata.
Kosa je zaista mekša,nežnija i sjajnija,taj efekat se odmah video.
Čak je i manje nakostrešena,ali efekat zaglađenosti je došao nakon peglanja.

Preporučila bih vam da koristite četkicu za farbanje (kao što su i nacrtali u uputstvu),ili ako volite rukama kao ja onda obavezno koritite rukavice.
Ne znam da li sam ja preosetljiva,ili mi neki sastojak baš i ne prija,ali mi je koža ruku nekako bridela nakon nanošenja maske.
I da napomenem da za početak,nisam stavila masku na teme,baš zbog toga što sam osetljiva,a prvi put probam.Nije ni malo smetalo,kosa lepo izgleda.

*Ne preporučuje se trudnicama.


I've never used this type of mask before.
What are my impressions?

I held the mask for half an hour.
The hair is really softer, gentler and shiny, the effect is immediately seen.
Even less scratched, but the effect of smoothing has come after ironing.

I would recommend that you use a brush for painting (as they were drawn in the manual), or if you like your hands like me, then make sure to use gloves.
I do not know whether I'm hypersensitive, or I do not really like some ingredient, but my skin has somehow shaved my hand after applying the mask.
And let me point out that for starters, I did not put a mask on the topic, just because I'm sensitive, but for the first time I try. It does not bother, hair looks nice.

* Not recommended for pregnant women.

Evo šta piše na sajtu:

Powerful ingredients like fatty acids (in particular, Omega-3, Omega-6 and Omega-9), sugar cane and ruby microparticles create an effective thermal hair mask. It boasts a versatile use, being equally efficient for the natural and colored hair as well as all kinds of damaged hair. 

BENEFITS

  • Recover the Hair Extremely Damaged by daily aggressions
  • Promoter Deed Hydration and Smoothing Effect
  • Keeping the hair Aligned, Nourished, Strong, Healthy and Free Frizz for up to 4 weeks

MAIN ACTIVES

Marine Collagen
Chains of sea-sourced amino acids that Fortify Hair Fibers to reinforce Strength and repair Damage.
Glutamic Acid
One of the Most Effective Amino Acids for Hair with Anti Frizz and Anti Humidity action. It has Healthy Properties that can Envelops the surface for intense Smoothness and Shine Hair.
Almond Oil
Rich in Vitamin E, a potent antioxidant that Promotes Health to the hair. Reduce the Volume and Fizz of the hair because almond contain emollients,moisturizers and smoothing properties.Recover Damaged and Dry hair,improving brightness,Smoothness,and Deep Hydration.
  • Smoothing effect for up to 5 weeks
  • Deep Hydration
  • Color and radiant locks
  • Protection Reconstruction of Hair Fiber
  • Reduced volume
  • Anti-humidity system for up to five weeks
  • Brightness, softness and discipline to wires

After a couple of weeks, I'll let you know the effects and whether there are any.
Nakon par nedelja javiću vam efekte i da li ih ima.

vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.