Пређи на главни садржај

Potrošeni proizvodi januar-april 2018.



Evo i potrošenih proizvoda (posle dužeg vremena).
Kao što znate skupljam prazna pakovanja,pa posle 3/4 meseca vam snimim video jer ih bude previše za post.
Tako je bilo i ovog puta .


Slika je iz prošlog posta,jer sam ovog puta zaboravila da slikam. :D


Volim kod drugih postove/videe ovog tipa jer smatram da je nekim proizvodima potrebno više vremena da steknete pravi utisak,kao i da se mišljenje ponekad promeni pa nije loše na kraju sumirati utiske.



Byphasse mleko za kupanje i losion


Samo je mleko za kupanje potrošeno,mleko za telo se jako čudno nanosi pa ga retko koristim.
Da objasnim-kada ga rastrljate po koži bukvalno se zabeli i što više pokušavate da utrljate sve se više vidi (beli).
Sreća pa ga posle nekih 5 minuta koža upije i više se ne vidi,ali eto to me malo odbija od korišćenja.

Mleko za kupanje je blagog mirisa,što mi je u trudnoći prijalo.
Dugo mi je trajalo jer ga ima 500 ml,a sama sam ga koristila.
Neku naročitu negu nisam primetila,možda za nijansu manje isušuje kožu,ali to je sve.
Da li ću ga kupiti ponovo?
Nisam sigurna,jer ima toliko toga da se proba (pogotovo sada ovih novih pena za tuširanje).

Ostale proizvode (i mišljenje o njima) pogledajte u videu,tu je i novi član porodice,prvo snimanje i uspomena za ceo život. :)




Evo i linka
https://youtu.be/Ouola3QQAQg


Da li i vi snimate vašu decu? :)



vaša Ema


Коментари

  1. Med medeni <3 preslatka bebica :) moja je vec velika ali uvek se raznezim kada vidim manju decu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Irena. :*
      I moja ćerka je velika,za mesec dana puni 5 godina. :)
      Tako bebe deluju,naročito na nas mame.Sva se istopiš pa poželiš još jednu bebu,nije to slučajnost. ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Uporedi parfem + iznenađenje

Do sada vam nisam pisala ovakve postove,verovatno zato što sam više za uživanje u mirisu parfema nego za njihovo objašnjavanje. :) Neću vam ni sada objašnjavati note,već sam htela da podelim sa vama kopije/uporedive mirise koje sam pronašla. Ukoliko volite različite parfeme onda je možda bolja ideja da kupite kopije ,svakako je isplativije dati npr.1000 din. nego 6000. Ovaj primer dajem jer sam u Avonovim katalozima pronašla par kopija-uporedivih toaletnih voda. Cene variraju od kataloga do kataloga,a često su i dosta snižene pa za nekih 600 dinara možete da pronađete svoju mirisnu notu (cene su okvirne). Evo jednog primera : -original  J'adore Christian Dior ( parfem ) - uporediva toaletna voda Celebre Avon Ne znam šta se desilo sa poklopcem od J'adore parfema,šteta što ga nema jer on upotpunjuje izgled bočice.