Пређи на главни садржај

Zaful accessories are here :)


Sećate se posta o Zaful sitnicama?
Evo šta sam poručila i kako to izgleda.

Sve je stiglo u jednom paketu.


Ispada da je poslednji post koji sam vam pisala u okviru liste želja bio najbrži. :)
Iako mu je trebalo 19 dana Zaful i dalje drži rekord najbržeg sajta.
Doduše to trenutno i nije teško jer su svi sajtovi izuzetno spori (čekam mesec ipo dana neke pakete).

Mogu vam reći da mi se svi proizvodi dopadaju,pogotovo ova preslatka teglica.

Christmas Cute Plush Snowman Toy Candy Jar



Čak mi je lepša nego na sajtu.
Da li treba da napomenem da se Lena oduševila? :)


Christmas Bell Wreath Brooch - Golden



Ovaj presladak brošić sam uzela za mamu,madaaa... :D

Cute Rhinestone Christmas Hat Cat Christmas Stocking Brooch - Red



A sada kapa koja se mnogima dopala

NYC Decorated Crochet Knitted Pom Beanie - Pink




Kao što vidite izuzetno je debela kapa,prava zimska,za baš hladnu zimu.
Jedino što uživo nije baš pink,više je pljavo roza,ali dobro,Leni se sviđa.
Inače ovo je kapa za odrasle,ali i Leni odgovara veličina,tek joj je malčice veća tak oda već može da je nosi.
Meni ne da ni da probam. :D

Editovano
Posle pranja nam je otpala ćubica,pufna,kako god zvali.
Jedva sam uspela da je ušijem nazad.
Ovo nije prvi put da mi nešto sa Zafula propadne za kratko vreme,ali ovo je bilo odmah,bez korišćenja.

Pošto se Lena stalno žali da tati ništa ne kupujem ( pa šta da radim kada Kinezi nemaju njegovu veličinu),evo nađoh nešto i za njega.

Digital Analog Sport Watch - Blue




Dolazi zakočen,tako čuva bateriju.

Button Embellished Knitted Stockings - Gray



Pletene čarape,malo grublje za moj ukus,doduše ja sam kao princeza na zrnu graška-se me žulja.
Videću da li se nešto posle pranja promenilo.


Trebalo bi da idu preko kolena,ali meni su dokolenice.

Grejači su več druga priča,meki su i udobni.

Cable Knitted Leg Warmers - Royal



Ostala mi je navika/ljubav još od perioda baleta,a mogu vam reći da su veoma praktični (u raznim situacijama).

To je sve za ovaj put.

Mogu vam reći da kada sam dobila ovu saradnju nisam bila baš zadovoljna,jer uz sve uslove koje su postgavljali mogla sam da poručim samo sitnice.
Sada kada su te sitnice stigle vidim da sam dobro izabrala i zadovoljna sam (naročito kada me carina zaobiđe).

Kako se vama dopadaju ove sitnice?


vaša Ema

Коментари

  1. Baš mi je drago što si zadovoljna! ❤ I ako su sitnice,kako i sama kažeš,super si izabrala. Kapica je prelepa.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam bas tu teglicu razmišljala da poručim ali sam mislila da mi paket neće stići pre NG pa sam na žalost odustala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa njima se nikada ne zna,ali ako imaš mesec dana onda možeš da poručiš do tada sigurno stiže,barem sa Zafula.

      Избриши
  3. Cao svima.
    Odlican post,nisam bas dugo bila zvog nekih obaveza,al nadam se da ste uzivali u zadnjem postu.Bas si me odusevila ,mnogo si poboljsala svoj blog,sto mi je jako drago.Ukoliki zelis da posjetis moj blog,bila bi ti zahvalna.Jedan veliki i srdacan pozdrav od Belle

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.