Пређи на главни садржај

Zaful Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF



Zaful  je već postao redovna saradnja ,ali ne i obična,ako pratite moj blog i postove vezane za Zaful onda znate da je Zaful napravio i Z-me mrežu(nešto slično instagramu) preko koje možete da učestvujete u nagradnim igrama,a danas vam donosim još jedan novitet- poklon kupon koji će vam olakšati kupovinu.
Kako na Zaful-u stalno možete naći nešto interesantno ovaj kupon ZafulVilian  će vam dobro doći.
Šta sam poručila tj.šta je bilo u mojoj listi želja čitale/i ste ovde ,ali nije sve stiglo.

U prvom paketu su stigli jaknica i brush egg-ovi,a kupaćeg nigde. :(
Čekam i kao nešto pratim,ali...
I pošto je dosta vremena prošlo čini mi se da kupaći neće ni stići pa vam predstavljam jaknicu i jaje za pranje četkica.

Zippered Floral Bomber Jacket - Black





Jakna bi trebalo da bude prolećna,ali je toliko tanka da više liči na letnju (kabanicu).
Nije postavljena.
Materijal podseća na saten,sjajan je,gladak,ne tegli se.
Što se veličine tiče opet nisam potrefila,doduše mislim da veće nije ni bilo,ovo je xl po njima,a realno je M,možda malo jači,ali m.Tipa one univerzalne veličine koja obuhvata od s do skoro l.
Najveći problem su ramena,ali uvučem se nekako,videću možda može da se proširi,mada kakvo nam je proleće neću je ni nositi.


Meni je dezen ove jaknice prelep i prilično uklopiv.

Proizvod koji mi je prošli put,posle carinjenja,nestao je sada u pojačanju i evo ga ;)
4 Pcs Silicone Brush Eggs



4 kom.brush egg-a,ili ti 4 jajeta za čišćnje četkica :)
Definitivno mi ne treba 4,ali tako ih je teže "zaturiti" pa posle prošlog iskustva svima preporučujem kupovinu više komada.
Kao što vidite dolaze upakovani u plastičnu kesicu koja se otvara na zip pa je možete koristiti više puta,a i za čuvanje brush egg-a.


Jedan sam već poklonila,a jedan će biti i za vas. :)


Verujem da svi znate čemu služi i kako se koristi,ali ako neko ima pitanja rado ću odgovoriti.
O kvalitetu ću moći posle nekog vremena,ovo je sada new in post. :)

Čime vi perete četkice?

Editovano
Posle 29 dana stigao je i kupaći.
Ništa mi nije putovalo tako dugo.


Mnogo slatko izgleda,ali...kod Kineza uvek ima to ali,jeste da piše xxl (to odmah smanjite za dva broja) i rasteže se,ali nisu računali na konac koji toliko zateže da sam jedva navukla donji deo.
Tako da imate na umu kada poručujete,uvek uzmite bar jedan broj veće.



vaša Ema



Коментари

  1. Sjajan post draga! Ja imam iste brush eggs i sjajni su. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Poručila sam sličan brush egg sa Aliexpressa i vrlo sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da je sve to isto,bez obzira na moguću razliku o bliku,a veoma su praktični.

      Избриши
  3. Jaknica je divna i prelepo ti stoji..:) Samo me je bezveze sto nije malo deblja, pa da mozes i vise da je nosis sada, s obzirom da je jako hladno..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga :*
      I ja sam mislila da će biti za nijansu deblja,baš prolećna kakve ivđamo kod nas u buticima,ali eto nije.Interesantno da devojke koje su uzele slučnu jaknu(druga boja)nisu komentarisale da je tako tanka.

      Избриши
  4. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: SERBIA
    With the number: 207
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Friendly
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    Http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/search/label/Europe%20Serbia%20and%20Montenegro______207%20%20%20%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    Http://nsm08.casimages.com/img/2015/09/23//15092309003918874513602906.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community
    Https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoj jaknica je prelepa...dezen je fantastican..nesto sam ovog leta odusevljena takvim dezenima...kupaci mi se dopada,posebno donji deo koji je dubok,jer su mi bas cool u zadnje vreme 😊 brush egg,svakako super za ciscenje cetkicam..odlicna tura draga ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga ala ti kasniš! 😁
      Nema veze,hvala.😘
      Eto,poklapa nam se ukus. 😉

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.