Пређи на главни садржај

Maybeline The Blushed Nudes paleta senki


The Blushed Nudes

Ova paleta postoji nekih godinu dana,neko je hvali,neko je kudi,evo kakav je moj utisak.


Poklon od muža. :)
Ne nije on izabrao,iako bi to bilo lepo iznenadjenje,muškarac ko muškarac igra na sigurno pa pošalje mene da izaberem i onda mi da za rodjendan,a ja se sva oduševim. :D


Da,da za rođendan,ovaj post je dugo čekao da ugleda svetlost dana. :D
Paleta sardži 12 senki,od kojih je samo jedna mat (gornji red,druga s desne strane),
Težina palete je 9,6 gr pa mi se čini da neće biti tako teško potrošiti je,ali videćemo.
Naročito što mi to nije jedina paleta i još uvek se teže setim da je upotrebim.

Evo kako izgledaju senke na suncu


I otvorim paletu,prvi put,odlepim zaštitu,a ona unutra oštećena,tj.jedna senka je zagrebana(prva u drugom redu)pa se pitam da li sam je ja prva otvorila?
Možda sam perfekcionista,ali stvarno ne volim kada se to desi,a pošto nisam otvorila odmah kada sam kupila,od zamene nema ništa.

Evo ih i u hladu


Kao što vidite u paleti dobijate i dvostrani aplikator-četkicu,što je odlično jer možete poneti sa sobom ako želite da popravite šminku,ili se negde našminkate,a da ne nosite čitav arsenal sa sobom.
Mada,iskreno,mogli su i bolje na naprave tu četkicu-aplikator probala sam i bolje iz jeftinijih paletica,a nedostaje mi i ogledalo,ali takvo je pakovanje.

Što se tiče svočeva,tu sam se baš namučila,a evo da vidite zašto


Moja bela koza + svetle nijanse= katastrofa

Svetle nijanse se praktično ne vide na suncu (na mojoj koži),samo sjaje.
Sve nijanse imaju sitan sjaj (popularno-šimer) tako da ih mozete koristiti i kao blagi hajlajter.

Na ovoj fotografiji se najbolje vide,a opet su samo obrisi. :/


Evo ih i u hladu



Još malo donjeg reda palete


Kao što vidite tamne nijanse su odlično pigmentovane.
Sve senke su nanete u jednom,tankom sloju,bez baze.

Izuzetno su meke,nežne,tako da ih četkica brzo kruni,tačnije čim taknete četkicom senka se kruni.


Na poleđini imate sastav,ali i mini tutorijal koji je vrlo interesantan i biće od velike pomoći početnicama u šminkanju.

Kao što vidite paleta je solidna,cena takođe,ali ukoliko ste svetle kao ja onda ovo nije najbolji izbor za vas.

Da li ste probale ovu paletu?
Kakav je vaš utisak?


Nagradna igra je u toku prijavite se! :)
https://emilijaema82.blogspot.rs/2017/02/blog-slavi-3-roendan.html


vaša Ema

Коментари

  1. Imam ovu paletu i baš sam zadovoljna. Idealna je za neki dnevni make up, a pomoću ovih tamnijih nijansi može da se izvede i neki jači look.

    ОдговориИзбриши
  2. Paleta mi izgleda predivno, a boje su savršene.

    ОдговориИзбриши
  3. Paleta je super, a boje su bas primamljive o veoma slatke . Nadam se da cu je isprobati sto pre <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Poslednjih dana sam čitala dosta recenzija na temu ove palete ali ni jednu ovako dobru, iskreno! Pre svega, odlično si nam prezentovala ovu paleticu, dopada mi se što si nam je na jedan jako iskren način opisala, te sada znam defintivno da li ću je kupiti ili ne! Slike su sjajne, zaista vrlo originalne, i jako kvalitetne, i to mi se jako dopada jer zahvaljujuci tome recenzija je odlicna i realnija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na ovako lepom komentaru,ali iskreno,mnogo mi znači jer dobijam povratnu informaciju-neko je primetio moj trud.
      Kod mene ćeš sve iskreno dobiti,svi postovi su takvi,jer sam ja takva,a blog gledam kao moje mesto za pisanje gde dajem sebe,a ne kao prostor za reklamu.
      Zato mi tvoj kometar puno znači. :) :*

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.