недеља, 19. фебруар 2017.

Sammydress wishlist


Obožavam Sammydress sajt!♡♥♡
Da li ste ga skoro pretraživali?

Ovo je sajt za čitavu porodicu pa i kuću,a retko imam prilike da sarađujem baš sa ovim,mojim omiljenim sajtom i onda ne znam šta bih pre poručila,a tek cene!
Sammydress je definitivno najpovoljniji sajt.

Evo moje wish liste ☺

Nešto što sam želela da poručim još u prvoj saradnji,ali se nije uklopilo u cenu,

Remote Control Colorful Cat Cartoon USB Home Decor Night Light



Ovog puta će se moja malena najviše obradovati. :)

Polka Dot Long Sleeve Ball Gown Dress


Cute Round Neck Short Sleeve Cartoon Dog Pattern T-Shirt For Girl


Simple Solid Color Push Up Seamless Bra For Women


Short Sleeve Loose-Fitting Pumps Print T-Shirt


Cold Shoulder Low Cut Solid Color T-Shirt



I nešto za kuću

3D Window Scenery Removable Creative Wall Sticker



Kako vam sviđa moja lista želja?


Nagradna igra je u toku, prijavite se! :)
https://emilijaema82.blogspot.rs/2017/02/blog-slavi-3-roendan.html



vaša Ema

4 коментара:

  1. Super izbor! Najviše mi se dopada ova lampa,kao i tunika sa printom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana :)
      Da,baš je interesantna tunika,a možda može da prođe i kao haljina. ;)

      Избриши
  2. Divna lista. Maslinasta tunika i lampa su definitivno preslatki. Ne mogu da zanemarim i brus, ali ovo dvoje su ipak izuzetak ^_^

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična wishlista. Raznovrsne stvarčice i sve su lepe. ♥

    >>> Giveaway na mom blogu.

    ОдговориИзбриши