Пређи на главни садржај

Sammydress wishlist



Danas vam predstavljam  Sammydress  sajt. :)


Na njemu svašta možete naći.Trenutno ih trese halloween groznica,ali tu su i popusti (kao što vidite na slici).
Za razliku od drugih Sammydress sajt ima sve,tj.možete da opremite celu porodicu ( i decu i muža),ali i da ponovite kuću.

Kada sam videla dileme nije bilo-ova porudžbina je za dete.
Kada kažem nije bilo dileme,to se odnosi samo na odluku da uzmem nešto za Lenu,ali sam odabir je potrajao.
Izbor je veliki,još sam ja morala da pretresem čitav sajt-da ne pominjem koliko mi je vremena trebalo i to sa brzinsko pregledanje u stilu malo tamo ,malo ovamo.
Pa da vidite šta sam to izabrala za moju manekenčicu :)

Helanke  Striped Deer Printed Leggings $6.50


One su bile prvi izbor.
Lično mnogo volim helanke,ove su mi mnogo slatke,a i potrebne su za vrtić (da može sama da ih skine i obuče).
 Deluju kao one termo i nadam se da jesu,ili da su makar malo punije.

Pa kada smo odabrale donji deo,red je da ukompletiramo
Crew Neck Thicken Kids Christmas Sweatshirt $10.41
Presladak dukser :)

Jedino me brine veličina,volim malo veći da kupim,ali nije bilo pa sada čekamo da vidimo i probamo,

Izabrale smo i pidžamicu
Santa Claus Print Girls Christmas Pajamas $8.72


Preslatka,novogodišnja i naravno roza. :)

Pošto sam veoma zimogožljiva,čim sam videla ove patike morala sam da ih uzmem :)
Fox Pattern Faux Fur Slip On Flat


I tu je veličina diskutabilna,u svakom slučaju javljam vam kada stignu.

Još nešto za maminu mezimicu-hulahopkice
Cartoon Fox Kids Stockings $4.46

Baš su slatke :)

Ova preslatka lampa me je osvojila na prvi pogled,ali na žalost nije ušla u budžet
Remote Control Colorful Cat Cart


Zar nije slatka? :)
Usb i daljinski,bez kablova,veoma korisna,moraću sledeći put da je uzmem.


Kako vam se čini moj izbor?

Naravno ovo je samo delić.Naoružajte se strpljenjem i krenite u pretragu sajta.
Najbolje je da se registrujete pa možete sve što vam se sviđa da stavite u favorite i time sebi mnooogo olakšate posao.


Da li kupujete preko ovih sajtova?
Kakvo je vaše iskustvo?



Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.