Пређи на главни садржај

New in - #11



Kod mene se sve nekako svodi na negu,pa su takvi i noviteti,ali od kako radim redovno se šminkam pa ću uspeti nešto i da potrošim,a i kupim(mislim na make up). ;)


Sapun od kozjeg mleka sa predivnim mirisom lavande,namenjen je nezi kože,ali ja sam ga upotrebila kada sam pravila domaći tečni deterdžent.Cena se razlikuje,ja sam platila 115 din.pa posle u Dm-u našla za 105,nije velika razlika,ali eto da znate.

Lip care sa arganovim uljem,s druge strane,grozno miriše,ili mi je ukus gadan,nisam baš sigurna pošto i nema neki miris,ali kada ga namažem ima neki gadan šmek. Nega takodje nije baš neka,ali može da prodje kao podloga za šminku. Iako je koštao oko 100 dinara ne preporučujem ga i neću ga ponovo kupiti.


Romantic gel za tuširanje od 750 ml ,morala sam da ga probam zbog pumpice koja me je oduševila,stvarno olakšava,ali sam gel nije baš po mom ukusu,tj.suši mi kožu. Meni više odgovaraju oni kremasti.

Novitet u Avonu,morala sam da kupim. :D



Priznajem-nemam pojma kako se pravi pečat,a da lepo izgleda. :D
Pokušala sam,ali meni to nikako da uspe.

Nivea dezodorans sa omiljenom kremom :)
Kupka je bila pun pogodak pa sam dezodorans kupila bez razmišljanja i nisam se pokajala.Izuzetno je nežan prema koži što se najbolje primeti posle brijanja-nema peckanja.

Nivea brend ne treba posebno predstavljati,a dezodorans je odličan kao i većina njihovim proizvoda.

Moj prvi nakit iz Avona
Prstenčići


Ovo što vidite je broj veći,nisam dobro izmerila pa sam morala da reklamiram,tj.menjam za manje. :D


Na žalost,nisam uspela da uslikam njihovu lepotu.Ako ništa drugo,vidite kako su lepo upakovani. Bili bi divan poklon. :)



Lanče sa srce priveskom,ogromnim priveskom,ali prelepo izgleda (bar sada,dok je još novo).

U prirodi mnogo lepše izgleda,presijava se kao da nisu cirkoni,oduševila sam se.
Nadam se da će tako i ostati.

Koliko kupujem iz Avona mogao bi Avon i mene da se seti kad šalje paketiće na recenziranje. ;) Ili možda baš zato i neće? :o

I još noviteta iz Avona,naravno iz drugog kataloga (brošure)



Paleta Au naturale se više ne nalazi u katalogu,zato sam požurila i poručila,ali me boje uopšte nisu oduševile. :(
Mnogo su lepše na fotografiji i u katalogu,imaju topao ton,a u prihodi su neke braon/sive nijanse,hladne. Čini mi se da mi neće lepo stojati. :\

Colour trend braon olovka za oči je pun pogodak,bar mi je takav prvi utisak.
Luxe maskaru i karmin nisam probala,kao ni puder koji mi je malo tamniji.

Silk skin tubica je depilaciona krema za nausnice,hajde i to da probam.


Magix prep and prime je bio veoma povoljan(doduše uslovljen kupovinom)pa sam rešila i njega da probam.Javiću vam utiske.

On duty novi miris rol-on na,a pošto se jako brzo troše rešila sam da kupim.

Gel ulošci za obuću davno poručeni,ali tek sada stigli. Iskreno se nadam da će mi pomoći (izuvaju mi se cepele).

Planet Spa gel za umivanje-Oriental Radiance sa belim čajem,čeka na isprobavanje.Uzela sam ga jer,navodno,pomaže u dužavanju pora.

Pur Blanca mini parfem od 9ml,na kuglicu koja je meni iskočila čim sam ga probala,tako da od nošenja u torbi neće biti ništa. Inače divan miris,imam i veliki uljani (mnogo je postojaniji).

Cene brzo zaboravim,ali ovo sad poručeno,poslednje,se sve vrti oko 200 din.i manje,samo su gel ulošci i Planet Spa bili skuplji.

S obzirom da ovaj post spremam neka dva meseca,red bi bio i da ga objavim. :D


Da li ste probale nešto sa mog "spiska"?



Vaša Ema

Коментари

  1. Nista od ovoga nisam probala, ali mi se True colour cetvorobojna senka jako dopada. Mogla bi da probas, mozda se i tvoje misljenje promeni. Imam i ja neku iz Avona - Emerald Cut ili tako nekako. Isto sam u pocetku oklevala, jer sam se malo razocarala sto nije ista kao na slikama iz kataloga, ali posle prvog nanosenja shvatila sam da i nije tako losa kao sto mi se na prvi pogled ucinilo. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću,to mi je poklon od muža pa neću tek tako da odbacim.
      Hvala za komentar i probaj nešto. :)

      Избриши
  2. Анониман25. мај 2016. 11:10

    Imam tri Avon palete senki i veoma sam zadovoljna njima, samo su u drugacijim nijansama od tvoje. Depilacionu kremicu za nausnice imam od skoro i odlicna je veruj mi, stvarno radi svoj posao :), a i dlacice ne rastu brze/gusce posle upotrebe ( kao sto sam negde procitala ). Imala sam ovaj tecni puder, ok je bio iako nije bas za moj tip koze ( kombinovan ) jer je vrlo hidratantan, imam sad i mat verziju, nazalost nema neke narocite razlike medju njima, eto da pomognem nekome ako razmislja o kupovini. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar,sigurno će nekome pomoći pri kupovini. :)
      Drago mi je da si zadovoljna,nadam se da ću biti i ja (mislim na kremu).

      Избриши
  3. Baš si se lepo ponovila! :)
    Pur blanca parfem sam ranije koristila i obožavam miris, volim i njihiv Little black dress i onaj plavi sa bočicom poput dijamanta zaboravila sam mu ime. :) Probala sam i taj njiho puder i skroz je ok, kao i paletice senki. Nekada sam kupovala i njihov nakit i torbe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      I ja volim miris Pur Blanke(imam i uljani).Percive je taj što voliš. ;)

      Избриши
  4. Анониман26. мај 2016. 13:35

    Ovakav isti lancic je bio na aliekspresu za pet deset puta manje novca...
    Noviteta mnogo. Ok je njihova sminka,iz Avona,kozmetikaonako dosta isusuju kozu tela i lica ili su premasni. Paleta senki je super! Jedino nidam pristalica krema xa depilaciju narovito nausnica,vosak je zakon!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravila sam da napišem da je nakit bio poklon od moje mame,ali i da nije ne bih ga poručivala sa aliekspresa,ni sa sličnih sajtova, ne volim.
      Spremam post o jednoj kremi za telo koja ne isušuje,odlična je.
      Prvi put sam uzela kremu i to zato što su mi tračice sa voskom ogromne i agresivne.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.