понедељак, 28. септембар 2015.

Iznenadjenje! Nagradna igra! :)


Drage moje (dragi moji,ako ima i muških čitalaca) danas za vas imam jedno iznenadjenje i jedva sam čekala da ga sa vama podelim- u pitanju je nagradna igra! :)



Nagradna igra je trebalo da bude za moj rodjendan (23.8.), ali nema veze bolje ikad nego nikad.



I tako povodom mog rodjendana neka od vas će dobiti fantastičan poklon zahvaljujući Džidžabidžarnici Dusha



Mogu vam reći da mi je žao što ja ne mogu da učestvujem :D

Nagradna igra počinje danas i trajaće do 14.10. u ponoć.
Važi samo za Srbiju i one koji poklon mogu da prime na teritoriji Srbije.
Pravila učestvovanja su jednostavna i molim vas da ih ispoštujete u protivnom sledi diskvalifikovanje.
Dakle:

-Lajkujte fb stranu spozora Dzidzabidzarnica Dusha
-Lajkujte fb stranu bloga Emina svaštara

-Postanite čitalac bloga-GFC ,nalazi se na desnoj strani bloga
-Zapratite me na instagramu emina_svastara
-Podelite post na fb,opcija javno
I naravno,ostavite komentar na ovom postu- nisu potrebni podaci,ime će biti dovoljno.

Bilo bi lepo da se prijavite i na moj you tube kanal- Emina svaštara- za one koji me prate preko kanala je ovo obavezno.

Ako vas interesuje još nešto slobodno pitajte,a sada se prijavite i držite palčeve. :D

Srećno!

p.s.
Kako vam se svidja poklon? :)



Vaša Ema

56 коментара:

  1. Oooo.. ovo je prelepo. Crvena nije moja omiljena boja, ali ova je neodoljiva!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno,crvena- boja ljubavi :-)
    Prijavljujem se :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Jelena Mitrovic
    Crveno, volim te crveno... :) Divna je... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ogrlica je jako lepaaaa :) ali nazalost ne posedujem drustvene mreze,pratim te preko youtube kanala odavno tako da sta da radim nije do mene,ali puno pozdrava saljem! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Kao sto vec rekoh u komentaru na yt - savrsenaaaaa!! :)))))
    A sad odoh da podelim post i da izlajkujem sve sta treba :)) :***

    ОдговориИзбриши
  6. Čim sredim fejs, učestvujem i ja, ogrlica je predivna! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ogrlica ostavlja bez teksta...
    Pratim te svuda, negde kao Danijela Zdravkovic, kao Dackica i kao Danijela Dackica Zdravkovic...

    ОдговориИзбриши
  8. Poklon mi se svidja itekako kao i tvoj profil na instagramu, što znači da sam zapratila i tamo i Gfc i Fb naravno.
    Dragana Kovačević

    ОдговориИзбриши
  9. Ja jos nisam dobila broj, komentar je postavljen 02. октобар 2015. 03.42 :'(

    ОдговориИзбриши
  10. Divna ogrlica! :-)
    Jovana Travar
    Fb: Jovana Spasic T

    ОдговориИзбриши
  11. Super je ogrlica! Odradila sam sve korake. Katarina Pavlovic :)

    ОдговориИзбриши
  12. Svuda se prijavila, sve lajkovala, ali instagrama bez :-) Marina Cvetkovic

    ОдговориИзбриши
  13. Ispratila sam sve koliko sam mogla, instagram na žalost nemam :/
    Jelena Videnović

    ОдговориИзбриши
  14. gfc Boško Ana, fb je Boško Ana Anči,instagram nemam

    ОдговориИзбриши