недеља, 24. мај 2015.

Moje nedeljno popodne-Zdravi kolačići


Verovali ili ne ovi kolačići imaju samo dva sastojka! :)
Naravno vi možete da dodate još neki,ja sam izabrala čokoladu za kuvanje,ali jako malo.


Recept nije moj,našla sam ga slučajno,ali se više ne sećam na kom sajtu.
Vrlo je jednostavan:


-Dve zrele banane
-šoljica(grand sa tacnicom,zbog količine) ovsenih pahuljica

 Banane izgnječiti i dodati pahuljice,kašikom oblikovati na papiru za pčenje i to je sve :D

Na slici vidite dve vrste,podelila sam smesu i pola kolačića su samo banana i ovsene pahuljice,a u drugu polovinu sam dodala malo,ali jako malo,čokolade za kuvanje.
 Vi možete da dodate i cimet,ili suvo groždje... po vašem ukusu.
Peku se 15 minuta na 180 °C ,naravno proverite posle 10 min.jer nije svaki šporet isti.

Brza,ukusna i zdrava poslastica za vas i vašu porodicu,a mogu i beke posle godinu dana.

Prijatno! :)

vaša Ema :*

6 коментара:

  1. Ovo je stvarno lako i brzo i 100% ukusno. Definitivno cu probati super post! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno napravi super su,a laki i zdravi :)
      Dodji sutra,da probaš,požuri dok ih još ima! :D
      Hvala,rešila sam da ubacim poneki recept nedeljom. :) :*

      Избриши
  2. I ja sam probala da napravim nešto slično ali su mi kolačići ispali nekako žilavi :/ Probaću tvoj recept <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoće i ovi da budu malo žilaviji ako ih ne ispečem dovoljno,ali ništa strašno. :)

      Избриши
  3. Ajao, pa ovo super izgleda, ogladneh u momentu! :) Sviđaju mi se sastojci, definitivno moram probati, hvala što si objavila! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini,maalo kasnim sa odgovrom :D
      Nema na čemu i javi kako su ti ispali.

      Избриши